Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan tämä miesten haluttomuus jokin uusi muoti-ilmiö?

Vierailija
28.10.2011 |

Joka tuutista siitä tulee, täälläkin on kohta enemiistö av-mammojen miehistä haluttomia. Kumma, kun mulla ei ikinä ollut mitään tuollaista kokemusta ja en todellakaan tarkoita, että johtuu itsestäni, vaan, että asioita ehkä halutaan liioitella kun jokin asia on pinnalla??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veljet, kaverit, miehet ja puoliso. Kaikkia tuntemiani miehiä ja vielä puolikkaita miehenalkuja on näyttänyt seksuaalinen virittyneisyys yhdistävän. Mikä tää haluttomuus-ilmiö on ja mistä johtuu?

Vierailija
2/3 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alettu puhua enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä pidettiin jonain, josta nainen ei välitä itse vaan vain antaa miehelle, kun on pakko. Sellaisessa ilmapiirissä nainen ei voinut sanoa, että hän itse asiassa haluaakin seksiä, joten oli mahdotonta myöskin tunnustaa, ettei saa niin paljon kuin haluaa. Onhan se noloa, jos kaikki muut vain valittavat siitä kun mies vonkaa ja on pakko antaa.

On suhteellisen uusi asia, että naiset voivat julkisesti sanoa haluavansa seksiä. Ehkä kyse on myös siitä, että yhä useampi nainen saa orgasmeja. Eihän siitäkään ole kauan, kun naiset olivat niin estyneitä etteivät osanneet runkata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme