Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostatteko miehenne vaatteet tai vaatteita?

Vierailija
28.10.2011 |

Millainen mies teillä on ja miten pukeutuu?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se ei tykkää itse ostaa ja minä tykkään, ja lisäksi se käyttää lähes kaikkia vaatteita mitä ostan :)

Vierailija
2/9 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen kun meillä mies ei osta ja jos haluan että on siisti niin minun pitää ostaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies saisi itse valita, ostaisi "pappamallistoa", joten olen katsonut parhaaksi ottaa ohjat käsiini. En tiedä, vaikuttaako tähän reilun 10 vuoden ikäero, vai onko mies muuten vain niin tyylitajuton.

Vierailija
4/9 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan ihan marketeista lähtien ja suht edullisista vaateliikkeistä perusvaatteet. Arvokkaammat puvut yms. saa itse olla sovittamassa, tosin sellaisia ostoksia ei tehdä edes joka vuosi.

Vierailija
5/9 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se itse osaisi valita hyvää kokonaisuutta. Näyttäisi ihan spedeltä, jos itse ostaisi vaatteensa.

Ja on ihan tyytyväinen valintoihini. Yhdessä käymme mallailemassa vaatteita niin näkee parhaiten mikä istuu ja mikä ei. Ja mies on alle 40v.

Kengät ostaa kuitenkin itse.

Vierailija
6/9 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan miehelleni alusvaatteita, t-paitoja, college-housuja, jos satun esim. alennusmyynneistä löytämään, koska hän ei itse tykkää kierrellä niissä. Jonkun neulepaidan ja hupparinkin olen ostanut lähinnä lahjaksi. Farkut pitää mun mielestä sovittaa, joten ne saa mies hommata itse. Mitään pukuja mieheni ei käytä kuin häissä ja hautajaisissa.

Vierailija
7/9 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"millaisia ostat ja mistä?"

Täällä "maalla" ei olen kovin paljon valinnanvaraa, ostelen niistä vaatekaupoista, joita on saatavilla (H&M, kappahl, seppälä, joskus marketit... kirppariltakin joskus, jos sattuu sopiva löytymään). Mies tykkää ihan perusvaatteista, farkuista ja tummista paidoista (kaulus, trikoo, joskus hupparit jne)

Vierailija
8/9 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukat, kalsarit, t-paidat, mies ostaa itse sovitusta vaativat kuten farkut, kengät yms.

Vierailija
9/9 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuo ostaa itse vaatteensa, saattaa kysyä mielipidettä jos olen mukana. Hyvä maku miehellä on, pukeutuu rennon tyylikkään trendikkäästi (aikuisella maulla kuitenkin).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme