Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei hitto, musta tulee tätä vauhtia todellinen läski ja ÄKKIÄ

Vierailija
28.10.2011 |

Painoni on noussut viimeisten vuosien aikana 15 kg. Olen lohdutellut itseäni epäonnistuneiden elämäntaparemonttien jälkeen aina sillä, että no enhän mä nyt oo vielä sentäs niiiiin läski, ja että painoindeksikin näyttää vasta "lievästi ylipainoista".

MUTTA. Kävin tossa puntarilla ja huomasin lihoneeni taas 5 kiloa tässä parin viime _kuukauden_ aikana!! :O Ei ihme että housut on alkanut puristaa!

Nyt mä painan jo 77 kg. Siis A-P-U-A, 3 vaivaista kiloa ja mittarinlukemat kipuaa uudelle kymmenluvulle!! KOLME KILOA KAHDEKSAANKYMMENEEN KILOON, JÄRKYTTÄVÄÄ!!

En oo ikinä painanut näin paljoa kuin nyt, 74 kg ollut "huippulukema" aina tähän saakka.

Mitä hittoa mä voin tehdä, että oikeasti onnistuisin elämäntaparemontissa!? PYSYVÄSTI siis?

Mulla on todella jotain ongelmia syömisen kanssa, eilenkin meni paketillinen jäätelöä vielä ylimääräisenä, yhdeltä istumalta, oli "pakko" syödä vaikka maistui jo pahalta ja mahaan sattui. Ei oo normaalia, ei...!

AUTTAKAA!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsot peiliin ja näet ne makkarat, rupea ajattelemaan niin, että tuo makkara on jäätelöpaketti ja tuo makkara on sipsipussi, tuo muhkura reidessä on toissapäiväinen suklaalevy ja kaksoisleuka on Mäkkäriannos.

Pikkuhiljaa alkaa sitten ne herkut näyttämään niiltä sun liikakiloilta ja kummasti menee halut laittaa niitä suuhun.

Ja puhun kokemuksesta enkä vittuillen :)

Vierailija
2/6 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimi ns. "Jutta-dieetti" mutta ei se varmasti kaikille sovi tai kaikkia kiinnosta.

Laihdutin sillä 15kg (lähtöpaino 75kg) noin 7kk:ssa. En hirveän nopeasti mutta juuri sopivasti. Olen nyt ollut tässä uudessa painossa (+ - 2kg) suurinpiirtein vuoden.

Minä olen tajunnut ja tajusin kun rupesin dieetille että olin kyllä syönyt suhteellisen terveellisesti mutta annoskokoni olivat hervottomat. En enää tunnistanut mikä on nälkä ja mikä kylläisyys. Kun opin että pienemmälläkin ruokamäärällä tulen kylläiseksi niin tämä on ollut helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy kokeilla..

herkkujen osto kotiin on vaikeampi pala, itse en juuri ostelekaan, mutta mies niitä kantaa kotiin eikä jätä niitä ostamatta, koska ei näe siihen mitään syytä (itse on hoikka vaikka syökin roskaruokaa jopa enemmän kuin minä) Ja niitä miehen ostamia herkkuja on heikkoina hetkinä ihan sairaan vaikea vastustaa, kun ovat tuolla kaapissa :/

Jutta-dieettiä olen kokeillut joskus. Jaksoin pari viikkoa sitäkin, sitten tuli stoppi, se oli jotenkin ihan liian ehdoton mulle :/

Ja siis kyllä mä _tiedän_, miten pitäisi syödä terveellisesti ja järkevästi, mutta mikä siinä on, että kun aloitan terveet elämäntavat intoa puhkuen, kestän sitä korkeintaan viikon, sit aina tulee hillittömät mieliteot eikä laihdutus kiinnosta yhtään. Mätän sitten vaan herkkuja naamaan ja mietin että "mitä väliä" vaikka _tiedänkin_ että taas kohta kaduttaa. Rasittavaa!

ap

Vierailija
4/6 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sortuu helpommin, jos yritää kerralla muuttaa kaiken päälaelleen.

Aloita vaikka syömällä enemmän kasviksia ja hedelmiä. Ja anna välillä itsellesi lupa myös herkutella. Tai lisää liikuntaa pikkuhiljaa.

Jossain on sanottu, että uuteen elämäntapaan oppimiseen menee yhtä kauan kuin lihomiseen meni.

Eli esim. minä aloin lihoa 10 vuotta sitten, niin odotan, että 10 vuoden päästä olisin taas oikeasti ja pysyvästi hyvässä kunnossa. (toivon mukaan kuitenkin aikaisemmin.)

Vierailija
5/6 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduttamisessa juuri siten, että herkut jätetään kaupan hyllylle, eikä tuoda kiusaksi sinulle? Koko perheen pitää muuttaa ruokavaliota ja teidän kohdalla roskaruoka pitää muuttaa oikeaksi ruuaksi. Eli kotiruokaa, paljon kasviksia, perunaa, lihaa, kalaa, ruisleipää, maitotuotteita. Kun syö oikein, ei tule nälkä ja kun ei kiellä ruokavaliostaan mitään, ei tule himojakaan.

Herkkujakin saa olla, itse leivon kerran viikossa ja herkut syödään silloin, ei muulloin. Loput herkut vien töihin.

Onnistut varmasti, kun saat miehesi mukaan ja et ole liian ankara itsellesi. Kun kaikkea saa syödä, pysyy lisäksi lupsakalla mielellä.

Vierailija
6/6 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten kukaan, tällä palstalla pystyy auttamaan?

Pitäiskö katsoa peiliin?