Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako vuotta menee siihen, että miehen eksä hyväksyy

Vierailija
28.10.2011 |

sen asian, että miehellä on uusi parisuhde?

On jokseenkin huvittavaa kun mieheni eksä kirjoittaa ja puhuu asioista aivan kuin minua ei olisikaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttä hän on aito, alkuperäinen, ensimmäinen ja mieheni lasten ÄITI! Minä olen laastarisuhde!

Vierailija
2/15 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ensimmäinen tyttöystävä eron jälkeen? Kuinka kauan olette olleet yhdessä?

Onko teillä lapsia? Jos ei, ehkä se ei usko miehen olevan tosissaan tai ota sinua vakavasti.

Vierailija
4/15 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän hänen tarvitse välttämättä sinua koskaan hyväksyäkään. Tai vaikka tavallaan hyväksyisikin, niin kaveriksi ei kait tarvi koskaan ruveta. Jos nyt pystytte lasten aikana edes oleen järkevästi ja tappelematta, niin voit olla siihen jo tyytyväinen.

Vierailija
5/15 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eron jälkeen, ei tulisi mieleenkään ottaa niitä tosissaan, vaikka erostamme on yli 10 vuotta. Niitä nyt vaan tulee ja menee, eikä lapsetkaan enää välitä, vaan puhuvat isän uusimmasta.

Vierailija
6/15 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosia.

On vain niin naurettavaa kun ....lapsi on luonasi ei luonanne tai kun lapsi on teillä jne.

ap

Vierailija
7/15 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen eka liitto kesti alle 3 vuotta, ja sen jälkeen mies oli vuosia yksin. Me ollan oltu yhdessä yli 20v, mutta oikeasti me ei olla perhe, vaikka on lapsiakin. Lasten ( siis vanhempien) kanssa on hyvät välit, se on tärkeintä:-)

Vierailija
8/15 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes eksä löysi uuden parisuhteen. Siinä vaiheessa tapahtui aika nopeasti ihan selkeää muutosta käyttäytymisessä, ja vaikka pidän itse sellaista neutraalia etäisyyttä yllä, niin nykyään kysyy kuulumia eksältä ja pystymme olemaan samassa huoneessa, jos tilanne sitä vaatii.

Vierailija
9/15 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvioissa ei ikinä. Minulle ex-mieheni avopuoliso on vaan yksi vitun lehmä ja ikinä en tule noteeraamaan häntä millään tavalla tahi tapaamaan missään. Piste.

Vierailija
10/15 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä puhun, että lapsi on "luonasi" tai "sulla". Kyse ei ole siitä, että en kykenisi hyväksymään exän suhdetta, vaan siitä, että mä en tunne kyseistä naista mitenkään. En tuntisi jos kadulla tulisi vastaan. Tuntuisi jotenkin hassulta ottaa hänet huomioon puheessa.

vuosia.

On vain niin naurettavaa kun ....lapsi on luonasi ei luonanne tai kun lapsi on teillä jne.

ap

Vierailija
11/15 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isä sitten tuo lapset omaan ja nykyisen kumppaninsa kotiin. Enpä tuosta huvittuisi.

Vierailija
12/15 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes eksä löysi uuden parisuhteen. Siinä vaiheessa tapahtui aika nopeasti ihan selkeää muutosta käyttäytymisessä, ja vaikka pidän itse sellaista neutraalia etäisyyttä yllä, niin nykyään kysyy kuulumia eksältä ja pystymme olemaan samassa huoneessa, jos tilanne sitä vaatii.

suhteen kun itsellä on suhde; osoittaa kateutta, katekruutta ja ennen kaikkea lapsellisuutta!

Vierailija
13/15 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksänä voin vastata, että pettämis-jättämis-kuvioissa ei ikinä. Minulle ex-mieheni avopuoliso on vaan yksi vitun lehmä ja ikinä en tule noteeraamaan häntä millään tavalla tahi tapaamaan missään. Piste.

Vierailija
14/15 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi suurinta merkitystä hyväksymiselle olivat:

- Mieheni ja minun yhteisen lapsen syntymä, joka taisi siepata ex:ää pahasti (mieheni ja minä olimme olleet silloin 8v yhdessä)

- Ex:än oma pysyvä suhde josta hän sai lapsia

Sinänsä minä pidin huvittavana hänen asennettaan alkuun nähdessämme ettei lapselle ole hyvä nähdä isänsä vaihtuvia suhteita. Juu me olemme mieheni kanssa olleet 20v yhdessä ja olin ensimmäinen mieheni suhde sen jälkeen kun erosivat. Sitä vastoin hänen miessuhteissaan en ole pysynyt mukana, useamman kanssa hän on muuttanut yhteen ja eronnut. Nyt taas on joku viimeisin kierroksessa, jonka kävi näyttämässä myös sille aikuiselle lapselleen. Eli paraskin puhuja...

Vierailija
15/15 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en noteeraan mun ex-miehen nyksiä koska en kauheesti noteeraa ex-miestäkään. Muutamalla tekstarilla aina hoidetaan lasten vaihto.

Syy tähän on se, että eksä petti ja jätti kun nuorin lapsi oli 2 kk.