voi surku kun tuo Williamin Kate näyttää keikkuvan jossain anoreksian rajamailla
voi miksi voi miksi. Kun varmasti oli etukäteen tiedossa, ettei kannata ryhtyä dieeteille ja huonoja esimerkkejä kuninkaallisissa piireissä on jo ollut nähtävissä. Eikö voinut olla fiksumpi ja olla lähtemättä tuolle samalle tielle
*tyhmä täti viisastelee*
Kommentit (10)
Siellä on laihoja ja kauniita naisia, pieniä ja siroja jne. Eipä tuo geeneilleen mitään voi.
Keskivertoista av-plösömammaa hoikemmat naiset tietenkin ovat anorektikkoja. Näinhän sen on oltava, koska av-mamma lukee bmi-indeksiä, joka monesti armahtaa omat läskit.
jonkun olevan anorektikon näköinen, on tietysti itse 150 kiloinen av-plösömamma, argh!
Kyllä minustakin Kate on sairaalloisen laiha ja näyttää jo pahalta, ulkonäköpaineet ovat niin kovat että laihduttaa itsensä luurangoksi.
Näin siis minun mielestäni, joka olen 165cm ja 55 kg plösömamma.
Keskivertoista av-plösömammaa hoikemmat naiset tietenkin ovat anorektikkoja. Näinhän sen on oltava, koska av-mamma lukee bmi-indeksiä, joka monesti armahtaa omat läskit.
Taitaa olla Katella fokus hukassa. Ei hänen tärkein tehtävänsä ole näyttää hyvältä, vaan tärkeintä on synnyttää kruununperillinen, kaikki muu on sivuseikkaa. Ja raskaaksi ei kovin helposti tuolla kropalla tulla.
ja Dianakin tajusi synnyttää pojan ensin, ja sitten vasta ruveta vaateripustimeksi
erittäin hoikkaa sukua, katso hänen äitiäänkin.