Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärtynyt suoli estää työssäkäynnin

Vierailija
28.10.2011 |

eli kärsin pahasta ripuloinnista yötäpäivää, siis kymmeniä kertoja vuorokauden aikana sekä vatsakivuista. Tutkittu tarkkaan, ärtynyt paksusuoli. Olen kokeillut eri ruokavalioita mutta syöminen ei tähän vaikuta. olen joutunut lopettamaan työt koska ei kukaan työnantaja suostu palkaa maksamaan paskomisesta. onko kellään muulla näin pahaa? mitä voi enää tehdä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se tarkoittaa todella täydellistä, eli kaikessa on vehnää, koska tärkkelyssiirappi ja glukoosi ovat usein nestemäistä vehnäliejua.

eli nyt kun on tosi ärtynyt, niin kaikki nuo pitäisi karsia. eli ruokavalion perusta riisi-kananmuna-maito-peruna-juusto on minulla. kokeile.

menee aikaa, kun alkaa rauhoittua, joten odottele

Vierailija
2/8 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut onneksi jäin äitiyslomalle ja vatsa rauhoittui. Onko sulta suljettu pois sappiripulin mahdollisuus? Siihen kuulemma on tehokkaat lääkkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se tarkoittaa todella täydellistä, eli kaikessa on vehnää, koska tärkkelyssiirappi ja glukoosi ovat usein nestemäistä vehnäliejua.

eli nyt kun on tosi ärtynyt, niin kaikki nuo pitäisi karsia. eli ruokavalion perusta riisi-kananmuna-maito-peruna-juusto on minulla. kokeile.

menee aikaa, kun alkaa rauhoittua, joten odottele

en ihan noin tarkkaa viljatonta, karppausta olen kokeillut mutta söin vähän karppisleipää kuitenkin. Täytyy koittaa täysin viljatonta.

Vierailija
4/8 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo aikamoinen ravintoainevajaus tuon jatkuvan ripuloinnin takia ja elimistösi voi olla jatkuvassa kuivumisen vaarassa. Eikö lääkärit ota mitään kantaa asiaan?

Vierailija
5/8 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut onneksi jäin äitiyslomalle ja vatsa rauhoittui. Onko sulta suljettu pois sappiripulin mahdollisuus? Siihen kuulemma on tehokkaat lääkkeet.

mahdolliset kokeet tehty viipalekuvauksista lähtien mutta sappiripulista en tiedä onko tutkittu. täytyykin googletella.

Vierailija
6/8 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

light-limppareita tai laihdutustuotteita? Telkussa oli yhdessä ohjelmassa ihmisiä, jotka sai niistä ärtyneen suolen oireyhtymän.

Vierailija
7/8 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitettu mutta en huomannut silläkään olevan vaikutusta.Ruskeasta purkista sellaisia ällöjä rakeita.

Vierailija
8/8 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

light-limppareita tai laihdutustuotteita? Telkussa oli yhdessä ohjelmassa ihmisiä, jotka sai niistä ärtyneen suolen oireyhtymän.

ollenkaan