G: Koska olet saanut plussan?
Elikkäs mikä kiertopäivä on ollut meneillään kun olet saanut plussan/haamun testiin? Onko kellään näyttänyt ensin negaa ja kuinka nopeasti muuttunut plussaksi?
Kiinnostaa hirmusti kun ite sain eilen kp32/33 negan ja vähän niinkuin menetin toivoni..
Kommentit (12)
Siitä se sitten vahvistui.
T: Tytteli-83 rv 9+2
Mä plussasin vasta kp 48/28-32. Vielä muutamaa päivää aikaisemmin testi näytti negaa.
Mulla oli tosin sellainen tilanne että edellisen synnytyksen jälkeen mulla ehti olla vain yhdet menkat joten kierto oli todennäköisesti sekaisin. Tosin aikaisempien synnytysten ja imetysten jälkeen kierto on palautunut samantien säännölliseksi mutta voihan se silti joskus heittää.
Plussaonnea sinulle ja muille kuumeilijoille!
Tansku, muksut *3 & vaavi rv 34+0
Siis galluppiin...Itse testasin hailuakin hailumman viivan kp35/29,30jne ja vasta kp38 tuli selkeä plussa.Tuota ensimmäistä " viivaa" mieheni ei edes nähnyt että niin hailu se oli. Testaile muutaman päivän päästä uudestaan jos ei kuukautisia ala kuulua..
Plussaonnea!
rapuliini rv6+6
mutta kysytään uudelleen. Plussailijat/haamun saajat, oletteko huomanneet eroa plussan saannin ajankohdassa jos olette odottaneet tyttöä/poikaa. Itselläni on kaksi tyttöä ja molemmista olen saanut plussan Predictorilla päivää ennen kuukautisten alkua.
Kultainen 60-luku kuumeilija
Pojan kanssa testi naytti plussaa vasta menkkojen ollessa pari viikkoa myohassa, oviskin oli nahtavasti tosi myohaan. Eli toivoa on niin kauan kun tati pysyy poissa! Tytoista ei valitettavasti ole viela kokemusta :)
Esikoisen odotusaikana ei ollut mulla herkkiä testejä,vaan testasin apteekin omalla ensin puhtaan negan kp 30/24-26 ja plussan labran testillä vasta kp38/24-26
Tässä toisessa raskaudessa laivareissun takia testasin Acon10-testillä jo selkeän plussan kp 27/26-29,olin yllättynyt enkä sen jälkeen testannut.
äitiliini,nyt jo rv 38
Eli seur. päivänä olis pitäny menkat alkaa. Eivät koskaan tulleet : )
Apteekin oma oli testi.
Soffu 7+6
Kolmannen kanssa tein testin 3 päivää ennen ja selkeä plussa tuli apteekin omalla testillä. Tunnen niin selvästi ovulaation, joten uskalsin lähteä kokeilemaan kepillä jäätä jo tuossa vaiheessa.
ja luulin, että kierto olisi ollut n. 37 päivää. Tosin edellinen kierto oli 50 päivää :/. En uskonut millään, että ko. kierrossa olisi tärpännyt, kun molempien työmatkojen vuoksi sänkykammarin puolella hommailtiin koko kierron aikana vissiin kolme kertaa, eikä mielestäni edes oikeeseen aikaan. Ovistestejä en koskaan tehnyt, joten ei mulla ollut kyllä hajuakaan milloin olisin ovuloinut. Tein testin kp 8/37, koska rintojani jomotti niin kovasti. Plussaahan se sitten näytti. Jälkikäteen lasketun ajan perusteella tärppi kierto oli kuitenkin n. 42 päivää, eli sen mukaan testi näytti siis plussaa kp 3/42. Olipas monimutkaisesti selitetty, toivottavasti joku saa tästä tolkkua.
Soile ja papu rv 14+4
Esikoisesta testasin 28/28 ihan selkeän plussan, oireet olivat olleet jo ihan selvät ilman testiäkin miltei viikon verran.
Kuopuksesta kp 27/29(30) ensimmäisen hyvin hailakan, mutta selvän plussan. Samoin hänenkin kohdalla, täysin selkeät oireet kertoivat tuloksen jo ennen testaamista.
Tänään testasin kp 26/33 ihan selvän negan.. toki en mitään muuta vielä ihan odottanutkaan! ;) Mutta pakokaasut alko tänään tuntua nenässä tosi selvästi.. =) (toiveajattelua varmaan! )
Meillä poika näkyi testissä sinä päivänä kun kuukautisten piti alkaa, tyttö vasta rv:lla 6! Selvät oireet oli vaikka kaikki testit näytti negaa.
itse testasin plussan esikoiselta kp 30/29, nyt tässä jännäilen pikkukakkosta kp 30/28 ja negaa näyttää.