Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos juuri nyt sinulle tulisi yllättävä 1000 euron meno, löytyisikö sen verran tililtä ylimääräistä?

Vierailija
27.10.2011 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina pitää olla varautunut yllätyksiin

Vierailija
2/19 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä varten on sitten luottokortti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy itse asiassa kolmekin. Ne on nyt tosin kiinni vuodeksi kerralla mutta niitä vastaan saisin lainaa.

Vierailija
4/19 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei äkkiseltään tule edes mieleen sellaista menoa, jota varten tilillä pitäisi olla tuon verran rahaa.

Vierailija
5/19 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästötilillä on aina väh. 5000 euroa.

Vierailija
6/19 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt äkkiseltään keksi tuommoista 1000€:n yllättävää menoakaan. (Vakuutukset, luottokortti, sukulaiset yms käytettävissä ja parin päivän päästä tulee rahaa kyllä)

Vierailija
7/19 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainahan voi mennä auto rikki (ei taitaisi se tonni riittää) tai pesukone, astianpesukone, jääkaappipakastin, kuivausrumpu..... ihan mitä vaan voi tapahtua ja tonni on sen verta pieni raha että hupenee tosi nopeasti.

Vierailija
8/19 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jäikin vielä.

Vierailija
9/19 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mooooonta kuukautta keräillään aina tuollaisia summia jotta voidaan hankkia jotain mitä halutaan/tarvitaan,

Vierailija
10/19 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kolme tuhatta euroa on pakko olla aina säästössä. Mutta jos niitä tarvitsisin, menettäisin hermoni, koska silloin minulla ei olisi kolmea tuhatta säästössä pahan päivän varalle.

Äkillinen sairastuminen tms. on syy, miksi minulla pitää olla rahaa varalla. Tunnen ihmisiä, jotka ovat joutuneet jonottamaan hoitoihin, vaikka heille on tehty syöpädiagnoosi. Omalle tai lasteni kohdalle en sellaista kohtaloa halua. Kolmella tuhannella eurolla saisi hoidot alkuun yksityisellä puolella. Minulla on myös omakotitalo, ja joskus tulee yllättäviä tarpeita, esim. vesipumppu, varaaja tms. rikkoutuu. Uusi on pakko hankkia tilalle saman tien. Myös auton rikkoutuessa on työmatkojen takia pakko saada auto korjattua, maksoi mitä maksoi.

Vierailija
11/19 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta enpä nyt äkkiseltään keksi tuommoista 1000€:n yllättävää menoakaan. (Vakuutukset, luottokortti, sukulaiset yms käytettävissä ja parin päivän päästä tulee rahaa kyllä)

Autoni ei ole ajossa, kotivakuutus on laaja ja puolet kodin härveleistä vielä sen verran uusiakin, että takuu korvaisi.

Vierailija
12/19 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy, aina.

Vierailija
13/19 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaanhan ei tiedä jos vaikka auto rikkoontuu ja siihen helposti menee yks tonni!

Vierailija
14/19 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ja miehen palkasta menee yhteiselle tilille molemmilta aina 300e.

Mun tili tyhjenee liiankin nopeasti :/

Vierailija
15/19 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä löytyisi noin 17 000 euroa irroitettavaksi, järjestelyillä ehkä 20 000 euroa lisää.

Vierailija
16/19 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä vituttaisi!

Niin päin helvettiä on mennyt raha-asiat viime kk aikana ihan pelkästään epäonnisten sattumusten vuoksi, että ei enempää kiitos!

Vierailija
17/19 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nyt ovat kaikki ne, jotka miettivät aina, millä pärjäävät tilipäivästä toiseen??

Ei mulla ainakaan ole tonnia tilillä ylimääräistä, ei sinne päinkään.

Vierailija
18/19 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi ollut ylimmääräisiä menoja. Miehellä lomautusta ja minä jouduin sairaslomalle äitiyslomaan asti.

Pärjätään ihan hyvin jos ei tule isoja menoja ennen veronpalautuksia.

Vierailija
19/19 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omituinen kysymys, jos normaaleista aikuisista kyse...