Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pitäisikö omegan syönnin tuntua jossain?

Vierailija
27.10.2011 |

en syö kalaa (allergia) mutta voin käyttää kalaöljykapseleita, mutta en huomaa mitään eroa olooni nähden kun niitä syön

minulla on kuiva atooppinen iho, siinäkään ei minkäänlaista eroa, syön niitä kapseleita tai en

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävit saman tien, kun viljat jättivät pois.

Vierailija
2/5 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

atopian suhteen

olen kokeillut lähes kaikkea (myös viljatonta), helokkiöljyt, homeopatiat, valohoidot, eri ruokavaliot, monta eri rasvaa..., mikään ei vaikuta ihottumaan millään tavalla paitsi päivittäinen suihku ja rasvaus, jos se jää pois, räjähtää käsiin, minulla on diagnosoitu myös jonkun sortin lievä iktyoosi vaikean atopian lisäksi

mutta kolesterolit on kohdillaan kyllä

öljynä en tiedä voinko kokeilla, onkohan siitä samalla tavalla poistettu ne allergisoivat jutut kuin kapseleista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitäis ottaa ihan suoraan öljynä ja määrällisesti tarpeeksi. Suositusten mukaisena kapselina ei ole mitään tehoa, varsinkin kun monesti se kapselissa oleva öljy on härskiintynyttä.

Vierailija
4/5 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi tai kaksi ei tunnu missään. otan joskus sen terapeuttisen annoksen 1000mg, mutta niin ei pidä tehdä omineen. sehän ohentaa verta, joten katsele nilkkoja, jos tulee mustelmia jne.

minä huomaan, että käsivarren kuivat nypyt ovat hävinneet. iho alkaa joustaa paremmin eikä kuivu. tähän mulla tehoaa kuitenkin paremmin jättihelokki, joka sopii mulle nyt muutenkin paremmin, kun oli noita hormoniongelmia

Vierailija
5/5 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veri juoksee, verihiutaleet ei sakkaa, verisuonet toimii paremmin ja kolesteroli sulaa. valtimot pysyy kimmoisina. harvempi noita tuntee :)

mutta voit mittauttaa kolesteroliarvosi.

ja mieliala tietysti pysyy parempana, kun niitä syöt!