Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää palsta on ihan kauhea..

Vierailija
27.10.2011 |

Oli aloitus mikä tahansa koskien ketä tahansa tai mitä tahansa asiaa niin aina löytyy joku joka mollaa tai haukkuu. Sen sijaan että yrittäisi auttaa.

Oletteko miettineet että joku ottaa aivan itseensä teidän kommentit? Eikö olisi mahtavampaa tsempata toista ja kokea sen jälkeen itsekin hyvää oloa =)

Tää on siis vaan mun mielipide et haukkukaa pois vaan.. ;)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terävä analyysi.

tää palsta kuvastaa hyvin suomalaisia äitejä kokonaisuudessaan, on kuin läpileikkaus. niinkuin telkkarin katsojamäärät lasketaan pienellä otannalla niin samoin täältä näkee mikä on meno suomalaisten äitien keskuudessa. suurin osa äideistä on kateellisia, kärkkäitä, olevinaan aina oikeassa yms. sitten mukaan mahtuu niitä jotka on oikeasti kivoja. aika mielenkiintoista toisaalta seurata, kun osaa jo erottaa erilaiset ihmistyypit täälläkin ja sitten verrata IRL...

Vierailija
2/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huomannut ihan saman. Onha täällä toki joitain asiallisiakin kommentteja ja vastauksia, mutta ilmeisesti näillä palstan vaki mammoilla, joilla elämässään ei oo muuta, kuin tää palsta jossa roikutaan, on se käsitys, että oma vikamme, miksi tuppaatte tänne.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tällaisiako ihmiset oikeasti ovat, tai ainakin suuri osa! Itse olen roikkunut netissä eri palstoilla vaihtelevalla intensiteetillä jo jotain kymmenen vuotta. Enkä oikeasti ole kertaakaan viitsinyt solvata ja vähätellä muita...

Miten jollain voi olla niin paha olo, ihmettelen...! Välillä tulee itselle paha olo jo tuosta kaikesta negatiivisesta energiasta, ja pidän taukoa näistä palstoista.

Ja tämä siis ihan sivustakatsoen, itse kirjoittelen nettiin harvemmin.

Vierailija
4/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaan itsensä, olisi jo korkea aikakin aikustua...

Vierailija
5/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvattanut sellaisen "älä välitä tuosta kommentista" lukutaidon.

Tällaista täällä on aina ollut. Pitää osata vain poimia jyvät akanoista. Nimettömänä on helppo haukkua ja hyökätä.

Jos tahdot kunnon keskustelun teet provosoivan aloituksen. Jos tahdot asiallisia vastauksia teet normaalin aloituksen ja saat maksimissaan 10 vastausta. Näin tämä palsta toimii.

Vierailija
6/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan empatia.

Vierailija
7/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaahas, ja täällä puhuu itse aikuisuus. Käyttäytyyköhän aikuinen kypsä ihminen noin? ;)

Vierailija
8/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tosi vaikea sympata esim. yhden lapsen uupuvaa äitiä, jolla on sille lapselle päiväkotipaikkakin olemassa.

Jos yhden lapsen kanssa uupuu, kyllä on ihan omissa asenteissa ja toimintatavoissa korjaamisen paikkaa. Tai sitten lääkäriin ja tutkituttamaan itsensä. Normaalisti ei yhden lapsen kanssa vielä uuvu.

Vierailija
9/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaahas, ja täällä puhuu itse aikuisuus. Käyttäytyyköhän aikuinen kypsä ihminen noin? ;)

Vierailija
10/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko tosiaan, että tuo auttaa?

Vierailija
11/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aloitus mikä tahansa koskien ketä tahansa tai mitä tahansa asiaa niin aina löytyy joku joka mollaa tai haukkuu. Sen sijaan että yrittäisi auttaa.

Oletteko miettineet että joku ottaa aivan itseensä teidän kommentit? Eikö olisi mahtavampaa tsempata toista ja kokea sen jälkeen itsekin hyvää oloa =)

Tää on siis vaan mun mielipide et haukkukaa pois vaan.. ;)

Mä oon huomannut ihan saman. Onha täällä toki joitain asiallisiakin kommentteja ja vastauksia, mutta ilmeisesti näillä palstan vaki mammoilla, joilla elämässään ei oo muuta, kuin tää palsta jossa roikutaan, on se käsitys, että oma vikamme, miksi tuppaatte tänne.

Vierailija
12/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista täällä on aina ollut. Pitää osata vain poimia jyvät akanoista. Nimettömänä on helppo haukkua ja hyökätä.

Vaikka kyllä mä silti välillä ärsyynnyn varmaankin just niistä provoilijoista ja jätän sit koko ketjun lukemisen, kun en jaksa sitä tappelua.

Lisäksi tämän palstan lukeminen on luonut minuun sellaisen piirteen, että esitän nykyään lähes kaikki asiat niin perinpohjaisesti perusteltuina, ettei niitä ole suurtakaan mahdollisuutta ymmärtää väärin. Onko tuo sitten hyvä piirre, en tiedä. Taidan odottaa samanlaista vastalauseiden ryöppyä IRL kun täällä, vaikka tuskin kukaan täällä nähtyjä törkeimpiä hyökkäyksiä esittäisi koskaan kenellekään päin naamaa.

Vierailija
13/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää palsta kuvastaa hyvin suomalaisia äitejä kokonaisuudessaan, on kuin läpileikkaus. niinkuin telkkarin katsojamäärät lasketaan pienellä otannalla niin samoin täältä näkee mikä on meno suomalaisten äitien keskuudessa. suurin osa äideistä on kateellisia, kärkkäitä, olevinaan aina oikeassa yms. sitten mukaan mahtuu niitä jotka on oikeasti kivoja. aika mielenkiintoista toisaalta seurata, kun osaa jo erottaa erilaiset ihmistyypit täälläkin ja sitten verrata IRL...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan