Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä eroon rasvoittuvasta päänahasta?(ov)

Vierailija
27.10.2011 |

Viimeaikoina hiukset tuntuu niin paskasilta kaiken aikaa että pitäis olla melkein 2 kertaa päivässä niitä pesemässä. Alan olla siinä pisteessä että pesen ne just mäntysuovalla jos se auttais.

Mitä te muut käytätte hiustenpesuun ja auttaisko se jos vaihtais kokonaan sellaiseen shampooseen jossa ei ole silikonia(nyt käytän siis vaihdellen sellaisia joissa sitä on ja ei ole).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy käydä tänään heti hakemassa. Alkaa jo ärsyttää kun illalla käyt suihkussa niin aamulla on jo ihan rasvaset hiukset :(

ap

Vierailija
2/7 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pese hiukset syväpuhdistavalla sampolla

2. Leikkaa hiuksiin sellainen malli, että hiukset eivät liiskaa päänahkaa pitkin

3. Hanki kampaamotuotteet (mieluiten kampaajan suosittelemana)

Näillä keinoin pidensin pesuvälin 1 päivästä kahteen. Käytän Redkenin All Soft -sarjaa ja hiukset kiittää ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

System 4 -sarjan numero 4 shampoo on tarkoitettu rasvoittuvalle päänahalle ja ainakin itselläni se auttaa. Sarjaa löytyy apteekeista ja kampaamoista ja on hintavampi, mutta tehokas! Tavallisilla markettishampoilla minäkin saisin pestä pari kertaa päivässä, tuolla pysyy hyvänä 2 päivää, jos ei esim. urheile ja sen myötä hikoile kovasti.

Vierailija
4/7 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ikinen aamu hiukset, tai ne on aivan kamalan rasvaiset. Illalla kun oot käynyt saunassa, niin taas aamulla täytyy mennä suihkuun. Olen koittanut kaikkia mahdollisia tuotteita (kampaamoiden tuotteet yleensä aika huonoja olleet), olen ollut pari viikkoa pesemättä tukkaani, olen koittanut sooda pesuja ja ties mitä. Mutta ei , edes yhtään lisä päivää ei hiuksenio kestä olla pesemättä. nyt kun olen koktona pesen ne jos mahdollista vain joka toinen päivä. Mutta tukkani on niin likainen, että jos joku tulee ovelle, on minun kiskaistava lippalakki päähäni.

Eli neuvoista olisin minäkin kiitollinen. Sori, en auttanut sinua ap.

Vierailija
5/7 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt kaikki peseytyy aamulla muutenkin, eikö siinä samalla voi pestä hiuksia? Silloinhan ne on puhtaat koko päivän. Ei kai niiden yöllä tarvitse niin puhtaat olla.

Tietysti jos on joku kilon painoinen tukka, mitä suomalaisilla ei kyllä koskaan ole, se kestää kovin kauan kuivattaa.

Vierailija
6/7 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai hiuspuuteria päänahkaan ja hiuksiin. Ei tartte olla kokoajan pesemässä, hiukset eivät tunnu rasvaisilta. Mm.Klippoteket tehokas ja edullinen.

Vierailija
7/7 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen. Sitä käytetään silloin tällöin kuuriluontoisesti normaalin shampoon sijasta. Kyllä hiukset tuntuu ihan erilaisilta sen jälkeen