Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teidän perheenne Prisma-perhe?

Vierailija
26.10.2011 |

Lauantaina äiti, isä ja lapset menevät yhdessä ruoka- ja vaateostoksille Prismaan?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kukaan edes usko prismasta ostetuiksi.

Tosin pitää hieman etsiä ja kauneimmat uutuudet menevät heti.

käydä yleensä Prismassa ostoksilla, lauantaisin ei käydä kaupoissa jos ei ehditä heti kauppojen auettua lähteä. En tykkää ruuhkaisista kaupoista, niin käydään mieluummin tiistaisin tai torstaisin, en on rauhallisempia päiviä. Vaatteet ostetaan yleensä vaatekaupoista, Prismassa ei ole kivan näköisiä.

Vierailija
22/37 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakaupassa käyn maanataisin ja torstaisin. Se riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasille missä tehdään asioita yhdessä, mm. kauppareissut.

Mentäis autolla, tehtäis isot ostokset, mies auttais kauppakassien kantamisessa...

Vierailija
24/37 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos koko perhe lähtee ruokakauppaan, niin se on prisma. Yleensä kyllä mies käy yksin kaupassa. Mutta silloin tällöin mennään just lauantaina koko perhe yhdessä kauppaan ja samalla reissulla usein kirjastoon ja kahvilaan. Vaatteita ei kyllä ole tullut ostettua Prismasta, paitsi sukkia ja kumppareita :)

Vierailija
25/37 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman normaalihinnat on usein alhaisemmat kuin Citymarketin tarjoukset. Lisäksi tulee bonukset, useita satasia vuodessa. Keskolla menee osakkeiden omistajien taskuihin!

Vierailija
26/37 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

säästää aikaa, kun kaiken saa sieltä kerralla. Ennen tykkäsin shoppailla, nyt olen vaan helpottunut että lasten kanssa ei tarvitse olla kaupassa sekuntiakaan enempää kuin on pakko. :)

Vierailija
27/37 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatamme myös paljon lähi-Siwaa...

Vierailija
28/37 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja päivittäistavarat ostamme enimmäkseen Prismasta, välillä jotain tarjouksia tai muuta mitä ei Prismasta saa, ostamme CM.stä. Vaatteet yleensä muualta, mutta lastenvaatteita Prismastakin löytyy joskus edullisesti.

Lauantaina välttelemme Prismaa ja muita kauppoja, sillä emme pidä ruuhkasta. Lauantaiaamuna voi mennä kaupaan klo 9 aamulla, mutta ilman perhettä silloinkin.

Vierailija
29/37 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen kyllä ihan positiivisesti yllättynyt Espoon Ompun Prisman vaatevalikoimasta, on siellä ihan kivojakin vaatteita ja alesta löysin sieltä esim. Nanson trikoomekon puoleen hintaan, huippuhyvä löytö.

Vierailija
30/37 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ostetaan myös kodinkoneet ja viihde-elektroniikka Prismasta! Voi kauheeta! :D

Meistä vaan on niin kätevää kun kaiken saa yhdellä reissulla, jää enemmän aikaa olla yhdessä perheen kanssa ja tehdä jotain muuta kuin käydä ostoksilla. :)

Ja just yleensä la tai su käydään koko perheen voimin. :D

Vierailija
31/37 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydään viikonloppuna Prismassa ruokaostoksilla. Mulla ei ole korttia, joten mies tarvitaan kuljettajaksi, kun ostetaan kuitenkin usein noin 200 eurolla ruokaa. Minä taas ideoin, mitä ostetaan. Pienimpiä lapsia ei myöskään voi jättää yksin kotiin.

Vierailija
32/37 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan missään kaupoissa, en edes kaupungilla. Prismassa tai Sittarissa käyn yleensä maanantaisin ja torstaisin, ehkä myös sunnuntaisin. Yleensä käyn yksin.

Vierailija
33/37 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaan sieltä ruokaa ja mm. lapsille kuravaatteita, saappaita ja jumppavaatteita.

Miksi täällä aina irvaillaan Prismassa kävijöille?

Itse en jaksaisi nähdä vaivaa siitä, missä ruokaupassa kukin perhe käy.

Perheemme matkustelee mieheni työni vuoksi paljon ja aikuisten - ja osan lasten vaatteistakin - ostamme enimmäkseen ulkomailta.

Olen onnelinen, että mulla on perhe ja olen onnellinen kaikesta, mitä me teemme yhdessä.

Vierailija
34/37 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannelmäki, viikki ja muut prismat on perushuttua meille, suunnistaminen sujuu kun sama peruskaava kaikissa, käyn usein kahden pienen lapsen kanssa, ja usein on mies mukana ja ekspertti pakkaamaan vaikka kärryllisen tavaraa :-)vaatteita ostetaan sieltä myös ja muuta tavaraa mitä tarvitaan. todella harvoin muualta ostetaan.

tuplabonuspäiviä kyttään ja bonuksia kerätään aikalailla, keskitetään kaikki mahdollinen :-)

Vierailija
35/37 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdemme tylsänä vkl-päivänä, usein sunnuntaina Prismaan ostoksille. Usein emme muuten edes osta perusruokajuttuja kummempaa, mutta kiertelemme kaupassa ja katsomme jos jotain kivaa, jota tarvitsisimme olisi tarjouksessa tms. Yleensä käymme samalla syömässä Prisman yhteydessä olevassa Hesessä. Joskus käyn kaksin lapsen kanssa, joskus on mies mukana.

Musta tää on kivaa ajan vietettä.

Vierailija
36/37 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maito on tietysti rasvatonta, juusto vähärasvaista. Ja broileria kutsutaan KANAKSI.

Vierailija
37/37 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein emme muuten edes osta perusruokajuttuja kummempaa, mutta kiertelemme kaupassa ja katsomme jos jotain kivaa, jota tarvitsisimme olisi tarjouksessa tms.

Musta tää on kivaa ajan vietettä.

Kivaa ajanvietettä yrittää keksiä, mihin tuhlaisi ja miten kuluttaisi ympäristöä vaikkei tarvitsisi mitään.