Positiivinen kokemus pienestä!!!
Olen kuulunut koko aikuisikäni tähän ryhmään naisia, jonka mielestä väite "koolla ei ole väliä" on suurin valhe elämässä ja pienimunaisten yhteinen salajuoni isomman perään haikailevien naisten riesaksi. Mutta: nyt olen tavannut miehen, jolla on pieni, mutta joka on jotenkin helkkarin itsevarma otteissaan ja omaa jotenkin "isomunaisen miehen identiteetin" - ja seksi on parempaa kuin koskaan! Eli tämän miehen tapauksessa ainakin itsevarmuus - näkyy sadan metrin päähän, että häntä itseään koko ei mietitytä yhtään - ja rakastajan taidot kompensoivat täysin kokoa.
Olen tästä asiasta onnellinen paitsi tietysti itseni, myös tämän miehen puolesta. Ja itse asiassa yleensäkin miesten puolesta.
Äärettömän mielenkiintoista olisi tietää, mistä tämä itsevarmuus tulee - ja miksi hän ei murehdi kokoaan toisin kuin monet omallekin kohdalla sattuneet ressukat.
Kommentit (21)
Niitähän ne rakastajan taidot ovat. Mutta ei sillä ole mitään tekemistä nussimisen kanssa.
rakastajan taidot kompensoivat täysin kokoa.
Siis lirkuttelu, ihailu, lahjominen ja kehuminen?
Öh siis mistä noi tähän vedit?
on se että keskimääräinen naine on niin saatanan huono itsetuntoinen ettö kaipaa vaan sitä että häntä palvotaan ja ylistetään ettei edes huomaa onko luolaan työnnetty sormi vai metrin halko kunhan on etukäteen ko. pilluelossapitojärjestelmää tarpeeksi kehuttu ja ylistetty ja lirkuteltu koko ilta tai kuukausi.
Naisen periaate: Haluan miehen rakastamaan minua jotta meitä olisi kaksi jotka palvovat minua.
N34
no ton nyt tietää kaikki ei tarvi tulla toitottaa sitä uudestaan.
sitä varten nysäkulli miehet on olemassa ja ryppyilee ni voi potkasta pallit halki ni onhan hiljaa eunukki sen jälkeen.
no ton nyt tietää kaikki ei tarvi tulla toitottaa sitä uudestaan.
sitä varten nysäkulli miehet on olemassa ja ryppyilee ni voi potkasta pallit halki ni onhan hiljaa eunukki sen jälkeen.
Olis kannattanu käydä se apukoulu loppuun.
on se että keskimääräinen naine on niin saatanan huono itsetuntoinen ettö kaipaa vaan sitä että häntä palvotaan ja ylistetään ettei edes huomaa onko luolaan työnnetty sormi vai metrin halko kunhan on etukäteen ko. pilluelossapitojärjestelmää tarpeeksi kehuttu ja ylistetty ja lirkuteltu koko ilta tai kuukausi.
Naisen periaate: Haluan miehen rakastamaan minua jotta meitä olisi kaksi jotka palvovat minua.
N34
Niin mutta mistä tämä palvomislirkutteluolettama tähän ketjuun tuli? Olet tietävinäsi paremmin kuin ap vai? Kun ei tuossa aloituksessa puhuta mistään imartelusta tai muusta.
Rakastajan taidoista. Ap ei näemmä välitä juurikaan yhdynnästä, koska ei OIKEASTI PIENELLÄ voi yhtyä nautittavasti. Tai ehkä ap on saanut aiemmin ainoastaan kunnon jöötiä, niin pienikullinen on sitten tämä normi 16/4
Kun ei tuossa aloituksessa puhuta mistään imartelusta tai muusta.
Tarkennuksena sitä haluaville mainittakoon, että rakastajan taidoilla en tarkoittanut runoiluja, ruuanlaittoa tai eteerisiä öljyjä vaan aitoa suoraviivaista seksiä.
Ja toisena tarkennuksena mainittakoon, että miehen kalu on 14-15 cm pitkä ja n. 10-11 cm ohut. Ja tiedän, että pituus on hyvinkin keskiverto, mutta lähinnä ihmettelinkin tuota ohuutta ja sitä, että silti tuntuu todella hyvältä.
Voisiko kuitenkin olla niin, että nautinto tuleekin pääosin muualta kuin senteistä?
oikean kokoinen kalu on oikeanlaisessa miehessä kiinni. Jos halu on liian pieni, mutta mies muuten mukava, kyse ei ole täydellisestä paketista.
Voisiko kuitenkin olla niin, että nautinto tuleekin pääosin muualta kuin senteistä?
Ja toisena tarkennuksena mainittakoon, että miehen kalu on 14-15 cm pitkä ja n. 10-11 cm ohut
Eikös tämä ole 1-2cm keskiarvon yläpuolella ainakin pituuden suhteen? Ihmettelisin vaan jos ei tuntuisi....
Rakastajan taidoista. Ap ei näemmä välitä juurikaan yhdynnästä, koska ei OIKEASTI PIENELLÄ voi yhtyä nautittavasti. Tai ehkä ap on saanut aiemmin ainoastaan kunnon jöötiä, niin pienikullinen on sitten tämä normi 16/4
Kun ei tuossa aloituksessa puhuta mistään imartelusta tai muusta.
Öö, minä kyllä näen rakastajan taidot vähän jonain muuna kuin kehuskeluna ja imarteluna. Ihan oma tulkintasi että se tarkoittaisi jotakin tuollaista. Rakastaja rakastelee, sitä se minun mielestäni tarkoittaa.
ei kuitenkaan laukea pelkässä yhdynnässä joten aivan sama minkä kokoinen se kalu on. Uskokaa jo. Oikeasti hyvä rakastaja käyttää sen lisäksi suuta ja käsiä.
Rakastajan taidotko on sitten pelkkää fyysistä suorittamista? Kyllä se vaan monelle naiselle on vakava paikka, jos yhdyntä jää vajaaksi, vaikka kuinka käsin hinkkaisi ja kielellä lipoisi.
Öö, minä kyllä näen rakastajan taidot vähän jonain muuna kuin kehuskeluna ja imarteluna. Ihan oma tulkintasi että se tarkoittaisi jotakin tuollaista. Rakastaja rakastelee, sitä se minun mielestäni tarkoittaa.
Rakastajan taidotko on sitten pelkkää fyysistä suorittamista? Kyllä se vaan monelle naiselle on vakava paikka, jos yhdyntä jää vajaaksi, vaikka kuinka käsin hinkkaisi ja kielellä lipoisi.
No ei tietenkään, mutta harvemmin siinä seksiä harrastettaessa mitään kukkapuskia tarjotaan :D Hyvällä rakastajalla on eroottinen asenne, ja se on kaikkea muuta kuin fyysistä suorittamista. Eroottinen asenne ei tarkoita lepertelyä ja kehuskelua, vaan sitä että on määrätietoinen ja "osaa ottaa" naisen.
Ja eihän se yhdyntä jää vajaaksi, kun tilanne on muuten niin kiihottava. Minä esim. saan masturboimalla täyden tyydytyksen, kun olen kiihottunut ja en pistä MITÄÄN sisääni, silti saan vahvan emättimessä tuntuvan orkun, kun vaan MIETIN kiihottavaa yhdyntää. Ja hyvä rakastaja osaa tehdä siitä tilanteesta kiihottavan. Vrt isomunainen joka vain panee. Ei lämmitä yhtään.
yhtä hyvä ilman penistä?
Minä esim. saan masturboimalla täyden tyydytyksen, kun olen kiihottunut ja en pistä MITÄÄN sisääni, silti saan vahvan emättimessä tuntuvan orkun, kun vaan MIETIN kiihottavaa yhdyntää. Ja hyvä rakastaja osaa tehdä siitä tilanteesta kiihottavan. Vrt isomunainen joka vain panee. Ei lämmitä yhtään.
Eikös tämä ole 1-2cm keskiarvon yläpuolella ainakin pituuden suhteen?
Kuten sanoin, pituuden suhteen penis onkin hyvinkin keskiverto, mutta aiemmat kokemukseni ovat kyllä olleet huomattavasti paksumpia. Itselleni juuri paksuus on aiemmin tuonut sen suurimman nautinnon, kun taas pituudella ei ole ollut juurikaan merkitystä.
...sen verran, että olen ollut ihmeissäni juuri tästä, että noin ohut voi tuntuakin näin hyvältä, vaikka ei venytä emättimen seinämiä ja aiheuta samanlaista paineen tunnetta kuin paksu.
Joka tapauksessa itselleni tämä on ollut mieleinen ja kenties tarpeellinenkin opetus :)
ei kuitenkaan laukea pelkässä yhdynnässä joten aivan sama minkä kokoinen se kalu on. Uskokaa jo. Oikeasti hyvä rakastaja käyttää sen lisäksi suuta ja käsiä.
Heippa, voitaiisiinhan me naida vähän pitempääkin, mutta kyllä esileikit ja varsinkin naisen orgasmi esileikeissä on hieno tunne. Kyllähän vaimoni kulliani ottaa suuhun ja nuolee mutta se miten hän sanoo nai rakas nai, kyllähän minä sitten nainkin.M45.
Emätin on käytännössä tunnotonta aluetta joten olet melkoinen luonnon oikku. Pelkällä yhdynnällä ei voi saada orgasmia, koska emättimessä ei ole tuntoreseptoreita. On siis aivansama onko penis ohut vai paksu.
...sen verran, että olen ollut ihmeissäni juuri tästä, että noin ohut voi tuntuakin näin hyvältä, vaikka ei venytä emättimen seinämiä ja aiheuta samanlaista paineen tunnetta kuin paksu. Joka tapauksessa itselleni tämä on ollut mieleinen ja kenties tarpeellinenkin opetus :)
Jos se ei jostain syystä kelpaa naiselle, hän vaihtaa naista. JOillakin on äärettömän kova itseluottamus, jopa niin kova, että he luulevat osaavansa tyydyttää kenet vain. Teillä nyt vain kemiat on kohdanneet. Mies ei välttämättä ole yhtä onnessaan kuin sinä.