Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehtelevatko kaikki lapset?

Vierailija
26.10.2011 |

Uusperheen lapset ovat ainakin kovia pötypuhujia, (palstan mukaan) mutta miten ydinperheessä, onko valehtelu arkipäivää vai jotain epänormaalia?

Mä olen itse tilanteessa jossa pelkään että en tule ikinä luottamaan omiin lapsiini.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oletko valehdellut aikuisena?

"tosi kaunis mekko sulla", vaikka ajattelet että aika kaamea rätti.

Eiköhän jokainen ihminen valehtele tavalla taikka toisella. Muuten olisi tämä yhteiselo vähän vaikeaa...

Vierailija
2/6 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taisi olla niin, että 3-4-vuoden iässä lapset alkavat valehtelemaan ja siitä eteenpäin se onkin pelkkää alamäkeä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihmisen suojautumiskeino. Ei halua loukata toista, joutua itse vastuuseen teostaan, haluaa antaa itsestään paremman kuvan. Jokainen valehtelee joskus ihan varmasti.

Vierailija
4/6 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä oli joku tutkimutkin ja huomannut lapsilla korrelaation valehtelun määrässä ja älykkyydessä. Eli älykkäämmät lapset valehtelevat enemmän. Myös oma kokemukseni vahvistaa tämän. Omista lapsista se vähemmän välkky puhuu yleensä totta.

Vierailija
5/6 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen se lapsikin on.

Vierailija
6/6 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: pihan lapsia seurannut täti

P.S. lapset ovat oikein mukavia ja tykkään niistä, mutta valeet tulee kyllä kovin liukkaasti lasten suusta (en minä sitä tehnyt, ei me olla koskettu siihen jne..). Ehkä se on suojautusmiskeino, on helppoa kieltää kaikki, jos vanhemmat ei ole olleet näkemässä, mitä oikeasti tapahtui (mutta tätipä on sattunut näkemään). Omat lapseni ovat varmaan tehneet samaa, mutta omilta vanhemmilta sitä on ehkä helpompi peitellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän