Vastailetko koskaan omiin aloituksiisi täällä ikään kuin toisena ihmisenä
jotta keskusteluun saisi vauhtia? Minä myönnän tekeväni joskus niin.
Kommentit (14)
Jos ketju putoaa kovin alas, niin ihan nosto vaan.
Mutta tätä ei ap ilmeisesti tarkoittanut, siis vastata itselleen ketjun nostamismielessä.
tähän ketjuun :) Ja juuri tuota tarkoitin, että ei vain uppia, vaan joku kommentti puolesta tai vastaan!
kun ei aloituksiini kukaan vastaakaan.
Loistava idea! Vois provota itseään :D
Tappelen täällä usein yksin. Aloitan päivähoidon vastustajana ja kumoan sitten itseäni. Ikiliikkuja keksitty.
toisena ihmisenä :D Laitoin jotain aika raflaavaa muistaakseni siihen alkuperäiseen viestiin ja sitten kun aloin saada pyyhkeitä niin "jostain" ilmestyikin ihminen joka oli kanssani samaa mieltä asioista :D
Luulen muuten etten ees oo ainut täällä joka on tehnyt tuon.
Välillä provosoivin ja välillä samaa mieltä-viestein.
Kituvat aloitukset saavat joskus oikein kunnolla tulta alleen näin..=)
jos on tylsää :) Ja on mulla silti harrastuksiakin
kuinka sairaita te oikeasti olette.
Surullista.
täytyy vauhdittaa jos ei oikein löydy vastaajia.
...mutta mieleni tekisi, kun kirjoitan imeisesti aina niin tylsästi, että kukaan ei viitsi vastailla. Myös monet keskustelut kuolevat minun viestieni jälkeen, kun olen todennut lakonisesti jotain ympäripyöreän järkevää.
Olen siis tylsä. Katsokaa vaikka ja kommentoikaa: esim tuo kerrossänkyvertailuviesti (alkuperäiseen jäi yhdyssanavirhe pahasti harmittamaan).
voin vastata 20 kertaakin ettei ketjusta tule nolo.
Tosin kerran kun joku nosti vanhan ketjun, vastasin itselleni, ja tajusin vasta jälkikäteen, että olin itse kirjoittanut alkuperäisen viestin:D