Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi löytää uusia työvaatteita (toimisto), mutta en vaan löydä mitään kivaa.

Vierailija
26.10.2011 |

Olen toimistossa töissä jossa aika rento pukeutumismeiniki. Nyt pitäisi löytää jotain uusia vaatteita talveksi, mutta en vaan ole löytänyt mitään kivaa ja itselleni sopivaa.

Olen aika konservatiivinen enkä oikein uskalla kokeilla uusia juttuja koska ne jo henkarissa näyttää "oudolta". Nyt ollaan menyt farkku, paita, poolo linjalla. Työpaikalla pukeudutaan ihan joko farkuista huppareineen suoriin housuihin ja paitapuseroon. Kaikkea tyyliä löytyy. Joskus harvoin joutuu asiakkaan kanssa kasavotusten asioimaan, joten siksi "astetta siistimpää" voisi olla.

Itse olen kohta 40v ja hieman ylipainoa löytyy (vatsamakkaroita) sekä noin 180cm pitkä. Isot rinnat myös riesana. En viihdy sukkiksissa ja hmeessa. Olen ennemminkin farkkuihminen. Vatsamakkarat pitäisi saada piilotettua, mutta en halua mitään telttaa päälleni tai mummovaatetta. Huomioitavaa olisi myös hinta. Ei ole varaa ostella 200 euron housuja tai 100 euron paitoja.

Mitä teillä on päällä toimistotöissä? Linkittäkää tai ehdotelkaa jotain kivaa ja siistiä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis t-paitoja (Your Facen perusversioita, ovat olleen hyviä, hinta 20-40 eur kpl), jotka yhdistän villatakkiin (taas perusversioon). Lisäksi suorat housut.

Farkkujen kanssa jakku (mustien farkkujen kanssa sinistä farkkua oleva jakku, Rilsin, sinisten farkujen kanssa musta jakku) ja taas se t-paita :).

Kauluspaita (Your facella on kivoja ja halvahkoja) + villaliivi (makkaroita peittämään) + farkut/suorat housut.

Vierailija
2/2 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös toimistotöissä ja muotojakin löytyy. Listasin toimivan työvaatekaapin elementit blogiin:

http://tiinaneuvoo.blogspot.com/2012/05/suuri-duunivaatepostaus.html

Kannattaa kiinnittää huomiota vaatteiden leikkaukseen; rintavalle eivät kaikki paitapuserot mene, joten vaikka suositellaan klassista kauluspaitaa, etsi sellainen, joka istuu hartioista, ja jossa on v-kaulus.

Edullisia vaatteita löytyy monelta merkiltä. Itse suosittelen esim. KappAhlia, jonka vaatteet ovat hyvin leikattuja ja joka vuosi löytyy perusjakkuja jne. Toisaalta klassisiin jakkuihin, mekkoihin, paitoihin ja housuihin törmää usein alessa. Osta siis parin sadan vaate alennusmyyntien aikaan; laatu ja tyyli säilyvät ja pitkän päälle tulee edullisemmaksi!

Tinde

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi