Synnytyksen jälkeen paino on pudonnut 15 kg
Synnytin 7 viikkoa sitten. Raskauskiloja tuli hirveästi, lähes 20 kg ja tuskailinkin että eivät varmaan ikinä lähde. Tänään katsoin lääkärikäynnillä painoni ja en meinannut uskoa, 15 kg jo lähtenyt. En siis vielä ole urheillut ja olen syönyt tavallisesti. Lääkäri tenttasi että kai syön kunnolla, tuli tunne että epäilee minulla olevan syömishäiriö. Onko muilla lähtenyt paino näin nopeasti laskemaan? Turvotuksia minulla ei siis ollut eli siitä ei johtunut raskausajan paino.
Kommentit (5)
mutta monet alipainoiset ovat hirveän tyytyväisiä tilanteeseen.
Minulla oli sitä turvotusta ja se lähti kahdessa viikossa tuon 15kg. Muista vain syödä ja juoda kuitenkin tarpeeksi että ei vaikuta maidontuotantoon.
Psyykkistä oireilua, haluavat pysyäkin alipainoisina. Vierestä olen seurannut samaa.
mutta monet alipainoiset ovat hirveän tyytyväisiä tilanteeseen.
Nimittäin minulla raskaaksi tullessa paino 59kg (170cm pituutta), synnytykseen mennessä 71kg, synnäriltä kotiuduttua 62kg, jälkitarkastuksessa 58kg ja nyt neiti 6kk ja oma painoni 52kg ja olen tyytyväisempi kuin aikoihin :) Nauti vain, minä olen ainakin syönyt kuin hevonen, mutta aluksi imetys vei ja nytkin liikun pikkuisen kans niin paljon, että paino pysyy kurissa :)