Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on ollut teidän aamupahoinvointi?

Vierailija
25.10.2011 |

Mulla on kaksi lasta, mutta joko a) en muista tai b) en halua muistaa millaista on aamupahoinvointi?

Mulla olisi ehkä mahdollista olla raskaana ja nyt viikon verran on tullu sairaan paha olo ihan heti kun herään. Siis käytännössä herään siihen oksettavaan oloon.. ei tarvi ees silmiä avata ja kestää hetken.

..tällästä mulla ei ainakaan ole aiemmin ollut, mut mietin et voisko tää olla sellasta vai jotain muuta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvointi oli aamulla sitä, että oli ensin kuvottava olo, eikä mikään ruoka tai ajatus syömisestä maistunut. Vettä saatoin juoda tyhjään vatsaan, mutta hetken kuluttua saatoin senkin rynnätä oksentamaan kaaressa. Kokeilin syödä vähän jotain ennen nousemista mutta ei auttanut. Eli se alun kuvotus muuttui aika pian suoraksi oksentamiseksi, jota kesti 24/7.

Vierailija
2/8 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan koko vuorokauden 9kuukautta kestänyt etova olo :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa tuli ihan ensimmäisillä viikoilla voimakas huono olo pian herättyä, joka meni myös aika pian ohi, kun sai syötyä.

Eli helpolla olen päässyt.

Vierailija
4/8 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ihan hirveä aamupahoinvointi. Ilta-kuuden jälkeen olo alkoi helpottaa, mitä auttoivat pari-kolme tasoittavaa kepparia iltapäivällä.

Vierailija
5/8 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ekan kolmanneksen etova olo aamuisin lähinnä, en oksentanut, mutta ällö olo oli eikä olis jaksanut nousta sängystä. Pahinta oli jauhelihan haju kun sitä paistoi. Toka raskaus oli helpompi.

Vierailija
6/8 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollenkaan, kummassakaan raskaudessa. Oli hyvä ruokahalu, vähän liiankin hyvä.

Vierailija
7/8 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ihan hirveä aamupahoinvointi. Ilta-kuuden jälkeen olo alkoi helpottaa, mitä auttoivat pari-kolme tasoittavaa kepparia iltapäivällä.

myös tällaista usein!!! Tosin ei silloin, kun olen raskaana ollut.

Vierailija
8/8 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotus aikana oli sellainen kuvottava olo ympäri vuorokauden... :( Yöt oli ihan kauheita, kun ei saanut nukuttua, kun niin kauhee olo. Ihan sama oliko syöny vai ei.. Mutta ei siis mitään aamupahoinvointia, vaan kokoaikainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän