Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teidän lapsilla ei ole pelikoneita niin miksi?

Vierailija
25.10.2011 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päässyt näkemään, kun 3-4 -vuotias on ihan kiinni peleissä. Vierailullekin joku käsikonsoli mukaan, että jaksaa istua kylässä. Ei leiki meidän lastemme kanssa lainkaan vaan pelailee sohvalla.

Olin aivan helvetin järkyttynyt siitä että nelivuotias ei halua leikkiä! Aivan käsittämätöntä. t. tuo mökkeilijä

Vierailija
22/23 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piste. Ei ole rahasta kiinni. Arvostamme normaaleja leikkejä, lukemista, ulkoilua. Miksi ihmeessä lasten pitäisi pelata? Koska kaveritkin pelaavat? Maailman huonoin syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pelikoneet, etteivät lapset erottuisi muista. Ja monissa näissä perheissä myös lapset saavat pelata mielin määrin (tämä kokemus minulla on työni kautta).

Meillä olisi kyllä varaa ostaa pelikoneita mutta haluamme lapsillemme (8-12v) järkevämpää ajanvietettä kuin pelaamisen. Tietokoneella lapset ovat toki jonkin verran pelanneet mutta eivät ole peleistä innostuneet. Ehkä myöhemmin pelit alkavat kiinnostaa mutta niin kauan, kun asiaan voi vaikuttaa niin emme ainakaan kannusta (tietokone)pelien pariin. Sen sijaan perinteisiä seurapelejä meillä pelataan paljon ja muutenkin vietetään paljon aikaa yhdessä. Koen tämän olevan tärkeämpää kuin pelikonsolin tuijottaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi