Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi argh!! Leimatkaa vaan katelliseksi exäksi, mutta kyllä nyt vähän ärsyttää

Vierailija
25.10.2011 |

Mies saa uuden avokin kanssa lapsen. Meillä on yhteinen 6v poika. Juttelin eilen exän kanssa siitä, että olen ensi kuussa järkkäämässä naisteniltaa vanhoille kavereille, joita tulee kaukaakin viikonlopuksi kylään shoppailemaan ja illanviettoon. exä sitten näpäytti, että hän ei enää juhli, vaika pääsisi ulos vaikka joka viikonloppu, se juna meni jo. Olin aivan ällikällä lyöty ja kysyin että mikä juna? Ilmeisesti siis mies ei tarvitse enää kavereiden illanviettoja kun on uusi vauvakin tulossa ja pitää minua jotenkin säälittävänä, kun jotain tuollaista järkkään. Mies ja avokkinsa ovat samassa työpaikassa töissä ja ilmeisesti pyörivät kaiken ajan kahdestaan. En nyt mennyt sanomaan, että ei kannattaisi ystäviään unohtaa, päätin että antaa olla.

Ärsyttää vain tuollainen ylenkatse, ärr..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sun exä saa itse valita, juhliiko vai eikö... mikä kadehtimista siinä on?

Vierailija
2/21 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan kadehtinut äitejä ja nyt sitten muka omistautuu vain lapselleen, perheelle ja kodille. Odota vain kun hänelle totutts valkenee, niin kummasti alkaa taas kiinnostaa kaveritkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sun exä saa itse valita, juhliiko vai eikö... mikä kadehtimista siinä on?

että täällä joku kohta niin kommentoi...

Tarkoitin sitä, että ilmeisesti exä pitää minua jotenkin säälittävänä, kun järkkään moisia hömpötyksiä ja hän on nyt niin perheenisää uudessa suhteessaan, että ei tarvitse tuollaista..

t.ap

Vierailija
4/21 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asetut moisten kommenttien yläpuolelle vaan! :)

Sitten kun se sun eksä kyllästyy siihen kotona jumittamiseen, kysyt vaan viattomasti, että eikös sen junan pitäny olla jo mennyt? :P

Vierailija
5/21 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuden lelunsa kaa ja sitte se maistuu kohta arjelta!

Olen huomannut et jotkut ihmiset on sellasia ettei ne kestä tavallista arkielämää. Ei osata rakentaa arjesta merkityksellistä. Ei hyvä!

Vierailija
6/21 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttelet exäsi kanssa tulevista juhlistasi?

Vierailija
7/21 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudesta vauvasta ja ehkä sen avovaimo on koti-ihmisiä. Niin ne parit muuttuu. Anna olla. Älä enää kerro sille sun suunnitelmia. Luulin että tää aloitus liittyy lastenhoitoon juhlien aikana. Mutta jos se on hoidettu, niin mitä väliä ex-miehen mielipiteellä on?

Vierailija
8/21 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttelet exäsi kanssa tulevista juhlistasi?

ja kerroin että on tulossa tänne etelään nämä yhteiset tutut kys. tapaamiseen jne.

t.ap

Vierailija
9/21 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsensä ulkopuoliseksi. No voi voi.

Vierailija
10/21 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo naisten illat on vähän säälittäviä... Pari viinilasia, ai, että sulla on ihkuu ripsivärii, mitä merkkii, hih hih.

Vierailija
11/21 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelee niitä yhteisiä tuttuja ja teidän hauskanpitoanne ja mielessään vertaa sitä tulevaan vankilaan (pieni vauva ja väsynyt avokki) ja haikaillen miettii, miten iso se teidän lapsenne jo on ja miten menee pitkä aika, ennen kuin vauva on niin iso.

Harmitti isoa miestä ja piti mennä sitten vähän näpäyttämään.

Minusta hyvä vastaus olisi ollut, että onneksi se vauva-aika on sinun osaltasi ohi, ja pystyt ja voit keskittyä nyt ihan muihin asioihin. Mieshän kiertää nyt uusiokierrosta niin vauva-ajassa kuin kaikessa muussakin.

Vierailija
12/21 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo naisten illat on vähän säälittäviä... Pari viinilasia, ai, että sulla on ihkuu ripsivärii, mitä merkkii, hih hih.

ehkä sun kaveripiirisi on tuollainen, mulla esimerkiksi ei.

Ja ap:lle, älä välitä. Ole iloinen ettei sun tarvitse olla yösyöttöjä ja vaipanvaihtoja hoitamassa :)

Vierailija
13/21 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa kohtaa olla ja elää niin, että se bilejuna meni jo?? Ihme, jos näin ei kokisi. Outo mies olisi, jos vauva on tulossa, ja odottelisi itse biletyksiä eikä sitä uutta eloa.

Tyttöjen illatkaan eivät ole mitään säälittäviä, ihan normaalia tuokin.

Vierailija
14/21 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naisten illat olisivat jotenkin säälittäviä, mutta miesten mökkireissut eivät suinkaan. Eikö kummallakin sukupuolella ole oikeus järjestää mukavia illanviettoja? Näin vähän ohi aiheen...

Vierailija
15/21 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missähän se juna oli menossa silloin kun teidän yhteinen lapsi oli pieni? eikö se juna menny silloin jo? hohhoijaa mitä marttyyripuhetta. eksäs se kateellinen taitaa olla.

Vierailija
16/21 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa kohtaa olla ja elää niin, että se bilejuna meni jo?? Ihme, jos näin ei kokisi. Outo mies olisi, jos vauva on tulossa, ja odottelisi itse biletyksiä eikä sitä uutta eloa.

Tyttöjen illatkaan eivät ole mitään säälittäviä, ihan normaalia tuokin.

syntyi. Eikä kyllä tarvikaan, kyllä minustakin on kivaa joskus käydä viihteellä miehen tai ystävien kanssa. Siksipä ihmetyttää nyt tällaiset kommentit.

t.ap

Vierailija
17/21 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään en ymmärrä mitä säälittävää naisten illoissa muka on. Kysehän on kavereiden tapaamisesta ja oletettavasti juhlimistyyli ja puheenaiheet valitaan porukan mieltymysten mukaan ja koska naisia (=ihmisiä :)) on monenlaisia, niin näitä mieltymyksiäkin on erilaisia. Ei siis ole mitään yhtä kaavaa "naisten illoille".

Vierailija
18/21 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskö muka aikustuisi ja haluaisi aidosti olla hellä, läsnäoleva ja osallistuva perheenisä.

Naiset taitaa enneminkin taantua erossa teinitasolle. Menkää, vaikka tanssiravintolaan illanviettonne yhteydessä, yli 50% siellä on näitä eronneita nelikymppisiä teiniprinsessoja, jotka on niin villejä ja vapaita.

Vierailija
19/21 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa kohtaa olla ja elää niin, että se bilejuna meni jo?? Ihme, jos näin ei kokisi. Outo mies olisi, jos vauva on tulossa, ja odottelisi itse biletyksiä eikä sitä uutta eloa. Tyttöjen illatkaan eivät ole mitään säälittäviä, ihan normaalia tuokin.

syntyi. Eikä kyllä tarvikaan, kyllä minustakin on kivaa joskus käydä viihteellä miehen tai ystävien kanssa. Siksipä ihmetyttää nyt tällaiset kommentit. t.ap

Ex on nyt vanhempi ja kokee uuden tulokkaan erityisen tärkeäksi asiaksi. Ehkä ex on myös kehittynyt ihmisenä? Ja arvottaa perhettä vielä ylemmäs kuin mitä silloin osasi, kun te olitte perhe? Sehän on vaan hyvä asia.

Vierailija
20/21 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskö muka aikustuisi ja haluaisi aidosti olla hellä, läsnäoleva ja osallistuva perheenisä.

Naiset taitaa enneminkin taantua erossa teinitasolle. Menkää, vaikka tanssiravintolaan illanviettonne yhteydessä, yli 50% siellä on näitä eronneita nelikymppisiä teiniprinsessoja, jotka on niin villejä ja vapaita.

musta ei saa kyllä tekemälläkään. Harmi että suakin ottaa päähän nämä naistenillat ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi