Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähiaikoina asunnon myyneet

Vierailija
12.11.2011 |

Jos käytit kiinteistönvälittäjää, paljonko välityspalkkio tuli maksamaan?

Meille Kiinteistömaailma teki tarjouksen 900 €+ 3,5% kauppahinnasta. Kuulostaa poskettoman kalliilta minusta.

Kilpailutan toki, mutta kiinnostaisi tietää muiden maksamia hintoja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välityspalkkion. Eikä tullut tuohon muuta kulua.

Meillä kävi 5 arvioijaa. OP tosiaan tarjosi meillekin kiinteää, mutta pyynti oli tosi kova ja siksi tiedettiin, että oikeasti menee tuolla 3%:lla ihan samoihin sitten lopulta, koska OP:n pyynnistä olisi tultu tiputtamaan paljonkin. Näin ei otettu OP:tä vaikka korkea pyynti olisikin houkutellut.

Vierailija
2/7 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloa ei ole vielä myyty, mutta palkkio on kiinteä 5tonnia. OPKK välittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siirtynyt tarkoittamaan myös viime aikoina?

Oletteko huomanneet? Ärsyttävää!!!

viime aikoina = lähimenneisyydessä

lähiaikoina = lähitulevaisuudessa

LÄHIAIKOINA TARKOITTAA LÄHITULEVAISUUTTA!

Vierailija
4/7 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vikalle vataajalle; kas sellaista kieli on, eläväistä. Ilmaukset tosiaan siirtyvät tarkoittamaan myös "uusia" asioita. Kamalaa..

Vierailija
5/7 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä op-kiinteistö systeemi..

Talon myyntihinta oli 345 000 ja palkkio oli kiinteä, sovittiin etukäteen...11 600 € oli palkkio. Tyytyväisiä oltiin.

Vierailija
6/7 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välittäjä itse saa tosta pinnan, muut menee firmalle. Näillä firma maksaa mainostuksen, liikkeen, nettisivut ja tosiasia on että asunto on kivempi ostaa välittäjän kautta kuin yksityisesti. Yksityinen on aina se tyhmempi.

Olen käynyt eläessäni n 100 näytössä ja vain yksityiseltä tulee vastauksia en tiedä tai jos välittäjä vastaa niin voi kysyä otatko selvää ja ilmoitat. SIinä vaiheessa jos välittäjä sanoo tässä on numero, soita siihen voit tehdä kirjallisen valituksen firmaan ja sen jälkeen ei enää sano niin. Yksityinen voi sanoa en tiedä tai valehdella miten huvittaa.

Mä olen aina antanut välittäjälle, koska summa on pieni siitä ettei tarvi kuunnella kyselyjä ja typeriä mankumisia ihmisiltä, joilla ei ole aikomuskaan ostaa asuntoa, kunhan vaan tuhlaavat omaa aikaansa.

Vierailija
7/7 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voit myös itse ehdottaa, jos saisit halvemmalla.

Älä heti tuomitse, vaan avaa suusi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän