Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rasittava sukulaispummi

Vierailija
25.10.2011 |

se on tottunut että joku sukulainen ompelee ja laittaa ikkunaan hänen verhonsa, ostaa huonekalut tai lahjoittaa hänelle niitä, antaa vaatteita.

kerran menimme jonnekin piaraflaan syömään. olin itse työtön en saanut edes tukea mistään ja miehellä pienehkö palkka tämä pummi yritti tilata kalleinta safkaa. sanoin että jos sul ei ole omaa rahaa niin syöt saman hintaista kuin mekin, eli halvempaa. se ei tykännyt.

viimeksi sitten juhlista pummasi kyytiä ja olisi pitänyt ajaa hänet kotiovelle asti 2 lapsen kanssa. myöhään illalla. meil olis mennyt vain hänen kuskaamiseen 40 minuuttia. sanoin että junalla saat mennä. aivan todella rasittavaa kun joku ei ymmärrä että me ei olle sille velkaa ja jos lopettas ryyppäämisen niin jäis itselläkin rahaa johonkin.

huomaa että äitinsä hyysännyt 40 vuotiaaksi asti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuommoisesta loisesta. Mitä hyötyä teille on pitää yhteyttä kyseiseen henkilöön?

Vierailija
2/3 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavinta kuviossa on se, että isosiskoni uhrautuu aina ottamalla vaikka pikavilppiä, jotta voi "auttaa" pikkusiskoa. Ja huutaa sitten minulle tauotta, kun minä en vaan alistu samaan - koska minusta siinä ei ole mitään järkeä kenenkään kannalta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna pummin olla pummi jos se niin tahtoo. pummeillakin on tunteet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan