En halua enää ikinä duunarimiestä!
Hyi olkoon, kauan se kesti ennen kuin tajusin, että duunarimiehissä on niin iso prosentti niitä mätimunia, että kannattaa skipata koko joukkio suoriltaan. Kaikki tapailemani duunariäijät ovat tyhmiä, itsekeskeisiä, tyylittömiä, ilkeitä ja huonolla itsetunnolla varustettuja. Mikä ihme siinä on? Varmasti on poikkeuksia, muttei omalle kohdalle kyllä osunut.
Nyt olen löytänyt ihanan akateemisen miehen ja ero on valtava!
Kommentit (32)
Onko duunarit sitte kasvatettu huonommin??
oikeassakin, vaikka siis tosiaankin yksilöllisiä eroja löytyy ja paljon.
Minun on kyllä todettava, että vaikka fiksuuden kanssa olisikin vähän niin ja näin, niin jostain syystä ne miehekkäät duunarimiehet vaan vetoavat seksuaalisiin tunteisiini enemmän. Ja tämä taas noin yleisesti ottaen.
Duunarimies laittaa hyvää ruokaa, hieroo hartiat ja panee ihan kunnolla.
Leikkaa vielä varpaankynteni ja rasvaa jalkapohjani. Avaa myös oven, kantaa kauppakasseja ja oma-aloitteisesti nikkaroi kodin pikkujuttuja.
ihan sama mikä koulutus tai ajatusmaailma miehellä, mies se on silti,
yksinelo on mun juttuni
Duunarimies laittaa hyvää ruokaa, hieroo hartiat ja panee ihan kunnolla.
Leikkaa vielä varpaankynteni ja rasvaa jalkapohjani. Avaa myös oven, kantaa kauppakasseja ja oma-aloitteisesti nikkaroi kodin pikkujuttuja.
kun tekee tommosia hiirulaisten juttuja
Minun kirvesmies on kunnollinen, ihana, rehellinen.. Aaaah mikä mies.
Harmi ap, että kohdallesi on osunut niitä mätämunia... Minusta ei se koulutus tee MIESTÄ!! Vaan hänen arvot ja periaatteet
Mullakin on kirvesmies (/puuseppä) ja pois en antaisi :). On tehnyt lapsille ihan mielettömiä uniikkeja huonekaluja ja leluja (mm. nukkekodin) ja kaikki kodin rempat tietty hoituu käden känteessä. Ja on vielä älykäs ja sivistynyt. Hyvää ruokaa ei kyllä tee mutta ei se haittaa :D
taasen en ottaisi akateemista miestä. Viimeisin yritti jatkuvalla syötöllä pönkittää omaa egoaa kun tiesi niin paljon kaikesta. Kivat sille. Nyt on duunarimies enkä valita. Noh, ehkä pukeutumisesta mutta onneksi osaa kaivaa asianmukaiset vaatteet vaikkapa juhlia varten kaapista.
Outoa, mun kokemus on nimenomaan TÄYSIN päinvastainen! Siis että näillä duunareilla on kova tarve esiintyä fiksuina ja päteä. Huonoa itsetuntoa? Kerran en tiennyt erästä sanaa (murresana, en ollut aikaisemmin kuullut) ja tää yks duunarimies oikein takertui siihen ja jaksoi viikkokausia naureskelle, että kuinka "tyhmä" olinkaan... Se oli musta jokseenkin surkuhupaisaa... Akateemisilla miehillä ei ehkä niin suurta tarvetta, kun tietävät olevansa ainakin jollain tavoin fiksuja? Enpä tiedä. ap
Meillä on töissä omituisesti toimiva mikroaaltouuni, jota ei kukaan osaa ensimmäisellä kerralla käyttää ilman ohjeita.
Ja kyllä duunarimiehet (ja pari yksinkertaisempaa toimistotanttaa) aina ilahtuu kun joku uusi (tai muuten vaan ensimmäistä kertaa ko. mikroa käyttävä) akateeminen kysyy miten mikro toimii.
Siitä riittää aina iloa pitkäksi aikaa: "ei osaa edes mikroa käyttää vaikka on muka niin fiksu, tihihihii".
kertoo lähinnä AP:n heikosta yleissivistyksestä ja huonosta itsetunnosta. Että nyt sitten kun on se "akateeminen" mies niin kaikki on niiiin paljon paremmin ja KAIKKI duunarit on hanurista..
Hohhoijaa. Ihme urpoja täällä..
t- Duunarin vaimo, jolla positiivisia kokemuksia niin akateemisista miehistä kuin duunareistakin (ja päin vastoin molemmista)
Hän osaa laittaa hyvää ruokaa (parempaa kuin minä), huolehtii lapsista, osaa tehdä remppaa niin kodille kuin autollekin ja rakastaa minua ja näyttää myös sen. Vaikka ehkä kuulostaa pehmolta, osaa hän myös tarvittaessa puolustaa vaimoaan ja lapsiaan, eli on tosimies myös vaaran uhatessa.
Kerta kaikkiaan minun unelmieni mies pienestä palkasta ja duunaristatuksesta huolimatta.
Hitto että mie rakastankin minun omaa junttiduunariani. Kiitti ap kun muistutit minua siitä. ;)
mitä provoa tuossa on? olen samaa mieltä varsinkin lappilaisista duunareista.
jos on saanut hyvän kotikasvatuksen ei ole väliä mitä tekee työkseen.