vauvakuumeiliat!?
Olen 21-vuotias, mieheni 22-vuotias. Meillä on 1v poika ja nyt "yritämme" toista lasta.
Se innostus taitaa olla eniten minun puolellani :D
Petipuuhat meinaa vaan jäädä niin vähille, että uskallan aina jo sanoa etten ole raskaana.
Nyt olisi ihanaa saada oma ryhmä jännittämään kanssani :)
Kommentit (3)
Täällä on yksi kuumeilija, itse olen 20 ja mies 26. Esikoispoika on nyt vajaa 8 kuukautta. Perheessä myös 2koiraa.
Olen jo ennen esikoisen syntymää tiennyt että sisaruksen haluan pienellä ikäerolla eikä mieskään ole sitä vastaan ollut.
"Yrittäminen" on ollut vaan hieman hankalaa, kuukautiset alkoivat n. 4kk synnytyksen jälkeen, aluksi kierrolla 38 ja nyt muutaman kierron 31, sekä tilannetta vaikeuttaa että mies lähti 2kk kotoa pois töihin.
Helpolla olemme ensimmäisenkanssa päässeet joten kauhulla odotan millainen on toinen kun sellainen meille suodaan. :) Yrittämällä emme yritä koska en halua että seksi ja läheisyys on "pakkopullaa".
Onko teillä kuinka nopeasti kierto palautunut ns. normaaliksi. Jostain kun luin että joskus jos kierto yli 35 niin ei ovuloi ollenkaan, positiivista kyllä että nyt muutama kierto ollut 31 mutta silti pelko pyllyn alla että seuraava raskautuminen on hankala. :/ Ennen esikoista kierto aina kellon tarkka 28.
minulla tuli kuukautiset nopeasti esikoisen jälkeen, mutta sitten pitikin 2kk tauon kuukautisista. Olin jo onneni kukkuloilla että raskaana, mutta testit negaa. Sitten lääkäriin ja testi nega. Sit odottelin vain menkkoja.
Nyt ollut säännölliset menkat. Meillä sama homma, ettei haluta sitä pakkopullaa.
Vielä hankaloittaa nyt se, että olen ylipainoinen joten paino pitäisi saada putoamaan, sehän se vasta hankalaa sitten onkin, kun ei ole edes kavereita lenkille!
Ollaan molemmat 21 vuotiaita ja reilu viikon päästä 1vuotias poika meilläkin. Mä poden ihan tajutonta vauvakuumetta ja mieskin pientä. Yrittäminen tosin on jääny tosi minimiin koska molemmilla vuorotyö ja lapsen hoito vie myös paljon voimia.:)