Sisunaiset 24.10
Viime viikoilta:
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite (vko 44) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg, Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt, pituus
Allakka-
94.8 kg, 76.1 kg, ( 62 kg), 79.4 kg, 0.0 kg, -15.4 kg, 3.3 kg, 11 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 28.8 , 1.66 m
Körömölli
95 kg, 87.0 kg, ( 68 kg), 89.7 kg, 0.0 kg, -5.3 kg, 2.7 kg, 11 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 32.9 , 1.65 m
Minlee
84.6 kg, 89.0 kg, ( 75 kg), 91.2 kg, 0.0 kg, 6.6 kg, 2.2 kg, 11 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 28.8 , 1.78 m
Sarapäkki
79.1 kg, 64.2 kg, ( 57 kg), 68.7 kg, 0.0 kg, -10.4 kg, 4.5 kg, 12 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 23.2 , 1.72 m
Leidi
95 kg, 87.0 kg, ( 75 kg), 89.3 kg, 0.1 kg, -5.7 kg, 2.3 kg, 10 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 29.8 , 1.73 m
Horsmankukka
75.7 kg, 72.2 kg, ( 57 kg), 73.2 kg, 0.6 kg, -2.5 kg, 1 kg, 5 vkoa, ( lokakuu ) , BMI: 27.9 , 1.62 m
Pihlajanmarja088
81 kg, 69.5 kg, ( 66 kg), 72.8 kg, 0.0 kg, -8.2 kg, 3.3 kg, 10 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 25.2 , 1.70 m
05/2010
79.4 kg, 75.4 kg, ( 65 kg), 79.0 kg, 0.0 kg, -0.4 kg, 3.6 kg, 11 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 29.0 , 1.65 m
Tiittari
75 kg, 60.0 kg, ( 60 kg), 60.6 kg, 0.0 kg, -14.4 kg, 0.6 kg, 3 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 22.0 , 1.66 m
Fivesome
87.2 kg, 72.3 kg, ( 60 kg), 76.1 kg, 0.0 kg, -11.1 kg, 3.8 kg, 8 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 28.0 , 1.65 m
Suurin pudotus viime kerrasta:
ei pudotuksia tällä kertaa… edellisviikolla niitä kyllä oli!!!
Ajallisesti lähinnä vko 44 (su 6.11) välitavoitetta
1. sija =>… 3 …vkoa:.. Tiittari
2. sija =>… 5 …vkoa:.. Horsmankukka
3. sija =>… 8 …vkoa:.. Fivesome
4. sija =>… 10 …vkoa:.. Leidi
5. sija =>… 10 …vkoa:.. Pihlajanmarja088
6. sija =>… 11 …vkoa:.. Allakka-
7. sija =>… 11 …vkoa:.. Körömölli
8. sija =>… 11 …vkoa:.. Minlee
9. sija =>… 11 …vkoa:.. 05/2010
10. sija =>… 12 …vkoa:.. sarapäkki
Laihduttajia: 10
Painon muutos : +0.7 kg
Matkaa välitavoitteeseen: 27.3 kg
Kommentit (16)
Minlee:Kovasti tsemppiä..toivottavasti se sieltä löytyy pian, mutta iedän kyllä tuon tunteen, kun ei millään pääse vauhtiin..se on inhoa, muttei auta, kun jatkaa koittamista vaan, josko se sieltä joku päivä löytyis!!
Mulla meni viikonloppu hiukan plörinäks..mut nyt taas edessä iltavuoroviikko ja silloin on yleensä helpompi olla tiukkana syömisten suhteen, mutta nyt kun noin sanon niin katotaan vaan kui käy ;/ !
Vaaka näyttää edelleen plussaa enkä kyllä tuu tuota uutta asettamaani tavoitetta varmasti saavuttamaan, mutta josko ees likemmäs pääsisin niin hyvä niin, sillä 1 tavoitehan mulla on jo suoritettuna tässä "jaksossa" :)!!
Kaikille mukavaa viikkoa ja kovasti tsemppiä!!
köris
Minleelle erityistsempit. Itse olen ollut samassa tilanteessa jo oikeastaan keväästä asti.
Tänään sitten päätin, että jotain on tehtävä. Vaa'an lukema oli tänään pahempi kuin kertaakaan yli puoleen vuoteen, joten ei auta. Onneksi tuli helpotusta arkeen, kun sain lisäaikaa yhden opiskelukokonaisuuden suorittamiseen. Eli ajattelin, että ehkä sittenkin voisin sen uinnin (edes kerran viikkoon) aloittaa jo vaikka tällä viikolla.
Ja ehkä vielä tärkeämpi päätös. NYT aion olla ilman herkkuja - erityisesti makeaa, mutta muutenkin. Mitään en osta enkä syö kotona ainakaan kahteen viikkoon. (Tavoitteena ehkä jouluun asti, mutta en nyt kerralla lupaa liikoja, ettei motivaatio siihen häviä.) Herkuttomuus ja koko keventäminen on mulle helpompaa, jos pääsen jotenkin edes tavoitteellisesti liikkumaan. Eli jospa tää tästä.
Ja koitetaanpa kirjoitella ahkerasti. Mulla on töistä vapaaviikko, joten vähän vähemmän tiukkaa tämä arki tällä viikolla. Eli huomenna palaan pinoon raportoimaan.
P
Helouta,
täällä ollaan vaikka kiire tuntuu vaan jatkuvan. Paino taitaa olla taas samoissa, siis nyt kun mittailen niin yhdellä kertaa on 100g plussaa ja toisella 200g miinusta, en enää edes muista mitä se tänäaamuna oli. Pysyköön tuo viimeviikkoinen tuossa siis. Tuleva viikonloppu pitäisi olla rauhallisempi, jospa saisin siihen muistissapysyvää tulosta. Ja ennenkaikkea, saisinpa tulokseen jotain muutosta..
Hässäkkää on, vaikka saisi jo riittää. Mulle sopisi paljon paremmin välimerellinen elämänrytmi. Huoks. Eikä muuten siinä välimerellisessä ilmastossakaan niin paljoa moittimista olisi ;--P
Mulla sujui eilinen taas hyvin..ja niin sujuu muuten tääkin päivä, koska oon päättänyt niin ;) ja aion myös päätöksessäni pysyä!!
Eilen kyllä töissä teki niin vietävästi suklaata mieli ja oli kyllä liki, etten sortunut sitä ostamaan, mutta pysyin tiukkana ja pureskelin sit purkkaa minkä ehdin niin unohtu suklaatit ;)!
Pihlis:Kovasti tsemppiä ja jaksuja kiireiseen arkeen..kiva, jos hiukan helpottaa kuitenkin nyt..tiedän kyllä mitä tuo kiireinen ja hektinen arki on ja oon siihen itekin aika väsynyt ;) eli koitetaan molemmat jaksaa tai kaikkikin sillä sitä se perheellisten elämä taitaa hyvinki pitkälti olla liki kaikilla!
Tiittari:Hässäkkää piisaa näköjään sielläkin eli sulle samat toivotukset/sanat mitä pihliksellekkin ;)!
Mää olen ollu jo tänään kuopuksen vanhempainvartissa kuulemassa kuinka ihana ja taitava tyttö meillä onkaan (ja tiesinhän mää sen..maailman ihanin ja taitavakin ;)!) ja nyt mää lähden parantamaan maailmaa ystävän/ystävien kanssa kahvikupin ääreen..sen voimalla jaksaakin sitten painaa töitä ehtoon ;)!!
Mukavaa tiistaita kaikille!!
köris
Mitäh, joko nyt on tiistai??! Just oli perjantai...
Viikonloppu meni aika ookoo, ei mitenkään upeasti, mutta olis kait se hullumminkin voinut mennä...
Eilen olin tosi väsynyt. Ja se saa mulla aina aikaan syömisreaktion. Tänään oon lunkunnut kaverilla jne, ja syönyt vähän niin ja näin.
No, huomenna on uusi päivä, ja uusi mahdollisuus! Ei nyt saa alkaa repsuilemaan!
Eilen lupasin pinoutua, mutta päivällä en kai muistanut, ja illalla tulikin yllätysvieraita, joten enpä tosiaan koneelle ehtinyt.
Karkkia en ole syönyt. Muita herkkujakaan en juurikaan, mutten kyllä ole ehdottomuuteen kyennyt - paitsi tänään toistaiseksi. Kotona ei pitäisi olla juuri mitään herkkuja, joten sillä pääsen ehkä viikonloppuun asti.
Perjantaina aion uimaan, jospa siitä saisin lisämotivaatiota kuten toivon. Painokaan ei ollut tänä aamuna enää yhtä hurja kuin joku päivä sitten. Ehkä sen voisi laittaa tämän viikon viralliseksi painoksi, vaikka toivottavasti vielä alemmaksi pääsen. Multa on edellinen plussa jäänyt kirjaamatta, joten nyt kerralla sitten yli kilo. Onneksi tämä on sentään muutavan viikon "saavutus", ettei sentään ihan viikossa tuota kiloa.
ELI: tämän viikon virallinen tulos on 74 kg. Pahaltahan sen kuulostaa. Varmaan viisi kiloa plussaa kevään alimpaan tulokseen. PÖH. Muttei auta kuin tsempata.
Alan asettaa liikuntatavoitteita, edes jonkinlaisia. Perjantaina 30 min uintia ja la ja su yhteensä 50 min kävelyä (rattaiden kera). Jos joku haluaa ottaa tämän haasteena vastaan tälle viikolla, niin kiva. Saa soveltaa, ei tartte välttämättä uida.
P
Keskiviikkoa!
Tsemppiä kovasti vastoinkäymisten kanssa painiville! Kyllä se siitä taas, hetki tai kaksi vääntöä ja v*tutusta, ja kohta ollaankin taas etenemässä. Eikös vaan?
Täällä menkat tuli ja meni, ja jättivät jälkeensä HIRVEÄN suolaisen himon. Siis kaksin käsin pitäisi tunkea suuhun jotain, koko ajan. En tiedä, onko tämä nyt jotenkin menkkoihin liittyvää (en ole ennen ajatellut), vai sattuiko vaan nyt. Mutta TODELLA pitää vastustaa, etten hakisi vielä jotain kaapista. Etenkin, kun suolaisen tilalle kelpaisi myös makea.. jos vaan yhden keksin (enää), tai pari siivua kinkkua (lisää), tai olikos sitää rahkaa (enempää).. ARGH!
Nukkumaan kait se on mentävä, jospa en lankea unissaansyöpöttelyyn. VAikka mieli kyllä tekisi. :/.
Mä ymmärrän hyvin Minlee tuon tunteen... miten se ennen olikin niin helppoa, ja nyt takkuilee?
Mulla saattaa jo ikäkin alkaa tekemään tän homman vaikeammaksi. Saati sitten itsekurin puutos ja muutenkin lepsuileva luonne!!!
En oo nyt käynyt vaa'alla ollenkaan, koitan olla tuijottamatta sitä liikaa... Yritän nyt keksittyä pysyviin, terveellisiin tapoihin. Niinku aamupalan syöminen. Ylensä pari mukillista kahvia riittää. Ja se veden juonti!!! Voi että mä en meinaa muistaa millään!!!
Voi ei, tyttö löysi sokeriastiaan, pakko mennä!
Miten voi päivät mennä niin nopeesti??
Mulla sujuu hyvin..ei pahemmin oo tullu repsuja, jee :)!!Tästä on hyvä jatkaa!!
köris
Körikselle onnittelut hyvästä mielestä! Tiittarille voimia vastustaa ruokakaapin houkutuksia! Ja Leidille tsemppiä terveellisten ruokailutottumusten opetteluun!
Minä kävin siellä uimassa, puoli tuntia uin. Yli puoli vuotta olikin vierähtänyt edellisestä kerrasta. Lasten kanssa olen jonkun kerran käynyt, mutta eihän siinä pääse uimaan itse oikeasti. Huomenna ja ylihuomenna aion sitten rataslenkille. Syömiset on menneet kohtuullisesti, mutta ei kyllä vielä ollenkaan täydellisesti.
Palaamisiin!
Paino se nousee vaan :(. Eilen aamulla (ja tänäänkin, vaikka söin eilen karkkia) painoin 73,6. 400 g plussaa. Että näin täällä menee. No, on se vaaka näyttäny enemmänki tällä viikolla, että ei se ihan koko ajan nouse, vähä alaspäin on kääntyny, mutta sitähän ei tiiä, mitä se huomenna näyttää.
Tsemppiä kaikille!
...kokonaiset sata grammaa! ;)
Yritin siirrellä vaakaa moneen eri paikkaan, jos edes kaks sataa grammaa saisin, mutta ei, 89.2 se oli sinnikkäästi! Pöh.
No, ei se mitään, jatketaan taivalta.
Voi uiminen kuulostaa kivalta! Mä aina nautin, kun saan itseni sinne saakka... mutta se sinne meno on muka jotenkin niin hankalaa.
Horsmankukalle erityistsempit, kyllä se vielä iloksi muuttuu!
Pihlis:Kiitos..hyvä mieli senkun jatkuu vaan ja sun viestistäkin tuli vieläki hiukan kivempi fiilis ;)!
Horsmis:Voi harmi, että nousee..tsemppiä nyt oikein kovasti niin josko sen avulla ens viikolla laskis sitten taas :)!!
Leidi:Onnea miinuksesta..onneks ees tuo 100g, vaikkei millään suostunutkaan siihen 200grammaan ;)!
Mulla sujunut oikein hienosti..käyn kuitenkin vasta maanantaina puntarilla, kun on kuun viimeinen päivä ja kuulun semmoiseen toiseen porukkaan missä meillä on kuukauden suurin pudottaja-kisa niin samalla sitten sinne ja tänne tuore paino ;)!!
Kaikille kovasti tsemppiä ja mukavaa viikonloppua :) toivottelee köris
Köriksellä onkin hyvä mieli, muakin alkoi hymyilyttämään kun luin iloiset tunnelmasi! Kiva, että menee hyvin, tsemppiä pudotuskisan viimeisten päivien tiristykseenkin :D
Leidillä on ihan oikea suunta, ei sillä niin väliä ole kuinka nopeasti etenee kunhan etenee (vaikka joskushan se hitailu vähän.. tai paljon.. turhauttaa!). Tsemppiä!
Horsmankukalla nyt sitten vastustaa :( Kurjaa! Oiskos kuitenkin kyseessä väliaikainen muutos, eikös vain? Menkkaturvotusta ja suolaista syömistä ja suolistojumia ja.. Toivon kovasti, että sinullakin nytkähtää suunta alaspäin!
Ja Pihlajanmarja reippailee, hienoa! Mulle tuo liikkuminen on ihan vierasta, vaikka ei kai olisi pahitteeksi tässä iässä jo opetella vähän hyviä itsensä kunnossapitotapoja..
Minleen kuulumisia oli myös kiva lukea, oletkin ollut taustalla koko minun pinoiluni ajan - vain näistä loistavista pinotilannepäivityksistä olen saanut nauttia, kiitos siis ylläpidosta!
Täällä sitten jumi (tai pysyvä tila?) jatkuu, eli 60,6 tämänkin aamun paino. Normaaliaikaan palattiin, jospa tämä nyt sitten olisi normaali olotila.. ettei nousemaan ainakaan lähtisi. Näköjään aika helposti palaisin hotkis-syömiseen, ei tekisi tiukkaakaan. Pitää oikein tarkkailla itseään, kun totisesti en tahdo kevään kiloja enää takaisin. Ja niin mielelläni pudottaisin tästä vielä pienen määrän vähemmäksikin.. No, ehkä joskus.
Marraskuu on jo ovalla, hurjaa!
Tsemppiterkut sunnuntaiaamuun,
Tiittari.
Tahtoo takaisin jumi-tilaan! Heti!!
terv. nimim. nousukausi alkoi, ja suunta on ainoastaan ylöspäin.
Kiirettä pukkaa, mutta lupaan minäkin yrittää aktivoitua. Pitkään onkin mennyt osaltani niin, ettei minusta ole kuulunut juuri muuta kuin yhteenvedot ja nekin aina vähän milloin sattuu. Mutta yritän parantaa tapani.
Mitä laihtumiseen tulee, niin en ole vielä päässyt edes alkuun. Siis ajatuksissa homma on aika paljon, mutta kotielämä on niin yhtä lasten kuljettamista harrastuksiin ja kotiin, että enempään ei tällä hetkellä ole ollut aikaa. Mutta hissukseen se vaa'an lukema vaan nousee, eli pakko on tehdä jotain, tai olen minäkin siellä 3-numeroisissa luvuissa. Sikäli hurjaa, että aloitin noin 5 v sitten näistä samoista luvuista ja silloin alkuun pääsy oli helppoa ja tuloksia näkyi, mutta nyt ei pääse edes alkuun. Mutta eiköhän tää tästä.