Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En löydä mitään hyvää siitä,

Vierailija
23.10.2011 |

että minulla on lapsi :( Se on ollut vaan elämässäni hidaste. Minun on pitänyt jäädä kotiin hänen takia (mielummin olisin ollut työelämässä), joutunut kokemana kivut hänen takia, saanut ikuisia vaurioita kehooni hänen takiaan, minulta puutuu oma aika hänen takiaan...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi.. ihana, ota kiireesti yhteys lähimpään sossuun ja luovuta hänet adoptioon. Joku lapseton pariskunta ilahtuu ikihyviksi :)

Vierailija
2/6 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että tunnetilasi on ohimenevä. Monilla äideillä tulee tuollaisia hetkiä, ettei löydä mitään positiivista mistään.

Oletko saanut apua? Tarvitset terapiaa. Olet ehkä masentunut.

Voimia sinulle ap! Uskon, että joskus vielä voit nauttia lapsesi tuomasta onnesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla niitä on vielä kaksi... ja synnytyksistäkin aikaa jo yli 10 vuotta. Että ei ihan ohimenevä tunne näköjään.

Vierailija
4/6 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sain esikoiseni. Jälkeenpäin olen tajunnut olleeni masentunut. Tuntui, että koko elämä on muuttunut/mennyt pilalle eikä koskaan palaa ennalleen. No, ei palaakaan, mutta kyllä elämä on hyvää lasten kanssakin. Esikoisen kanssa helpotti vasta kun pääsin vuoden kotona olon jälkeen takaisin työelämään. Ja opin jopa rakastamaan lastani eikä uhraukset tunnu enää uhrauksilta.

Tsemppiä ap, hae ihmeessä pian apua!!!

Vierailija
5/6 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä ole mikään pakko pitää, antakee pois vaan, ottajia on jonossa

Vierailija
6/6 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä aloitukseni oli hieman julma, en olisi lastani koskaan valmis antamaan kenellekään! Ja velvollisuuteni olen AINA hoitanut lapsen suhteen. Mutta tosiaan velvollisuuden tunnosta, en äidin vaistosta.