Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäinpäivästä ja eksästä

Vierailija
23.10.2011 |

Lapsemme on vasta 1.v joten hän ei osaa isäänsä vielä isäinpäivänä muistaa. Mitä mieltä olette, kuuluuko minun muistaa eksääni isäinpäivänä lapsen nimissä?

Mietin vain tulisiko eksän uusi puoliso siitä vihaiseksi ja saisi päähänsä kuvitella jotain.

Jotenkin tuntuu hölmöltä olla antamatta esimerkiksi korttia, vai riittääkö vain "hyvää isäinpäivää" tervehdys tekstiviestillä?

Vai annanko vain olla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja länttäät siihen vaikka lapsen kämmenestä sormiväreillä painetun kuvan. Teet lapsen kanssa kortin tai lahjan ihan joka ikinen vuosi ja opetat häntä muistamaan isäänsä.

Vierailija
2/6 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muistaisit vaikka just yhdessä tehdyllä kortilla. Osoittaa mun mielestä harvinaista kypsyyttä, että ajattelet asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja länttäät siihen vaikka lapsen kämmenestä sormiväreillä painetun kuvan. Teet lapsen kanssa kortin tai lahjan ihan joka ikinen vuosi ja opetat häntä muistamaan isäänsä.

Tuo kuulostaa oikein kivalta idealta =)

Vierailija
4/6 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni isää muistaa edes lapseni nimissä. Tehköön lapsi sitten kortteja tms kun itse osaa. Ei muakaan kukaan muistanu äitienpäivänä.

Vierailija
5/6 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en aio lapseni isää muistaa edes lapseni nimissä. Tehköön lapsi sitten kortteja tms kun itse osaa. Ei muakaan kukaan muistanu äitienpäivänä.

Sun tehtäväsi on tukea lapsen isäsuhdetta. Lapsesi on suurin kärsijä jos et siihen kykene.

Vierailija
6/6 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toki siihen laittaisin jotain pientä lapsen tekemää, käden kuvan tai vaikka "allekirjoituksen".

Tekstaria en laittaisi. Se olisi enemmänkin minulta, kuin lapselta. Kännykät kun on aikas henkilökohtaisia.

Hyvä on pitää välit. On hyvä, jos lapsi saa tuntea isänsä.

T. avioerolapsi aikanaan itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi