Miksi Panacod ei auta kurkkukipuun?
Olen ottanut tänään jo neljä panacodia, kurkku edelleen kipeä. Päivystyksessä otettiin nieluviljely, diagnoosi virustauti ja oireenmukainen hoito.
Mikä tähän kurkkukipuun auttaa, kun Panacod ei?
Kommentit (28)
3X2 + siihen päälle vielä 800mg buranaa. Näillä mennään ja jos ei auta, soitan ambulanssin.
Teeskentele sitten kuollutta, että saat hengitystuubin nieluusi. Se se vasta kipeää tekeekin.
Ja tämän kurkkukivun kanssa ei edes huomaa jos vähän kipu lisääntyy.
Särkylääkettä kurkkukipuun??? Aikuinen ihminen =D
No vielä tyhmempää on olla ottamatta kipulääkettä. Kärsimys (edes kurkkukivusta) ei tee ketään paremmaksi ihmiseksi. Jos nyt jonkun kurjan kivun poistaa niin miksei???
Tai tämän kirjoittaja ei ehkä tiedä mitä on todella paha kurkkukipu. Ei kaikilla tule samanlailla. Vai oliko tämä kommentti Porvoosta?
Minulla sekä Burana että Panacod auttavat molemmat todella hyvin, mutta jos Panacod ei auta niin sitten Buranaa, kuten täällä on jo sanottukin.
kun olin ensin maannut sairaalassa 4 päivää nielutulehduksen kourissa ja saikkuakin sain pari viikkoa eli aikuisella voi olla paha nielutulehdus (=kurkkukipu).
Panacod on hyvä kurkkukipulääke kyllä. Koita juoda jotakin viileää tai imeskell Bafucinia. Kurlaa Betadine-suuvedellä.
kurkkukipuun kuin Panacod. Lisäksi Bafucin tablettejä säännöllisesti ohjeen mukaan.
kipulääkkeet. Tästä olemassa ihan tunnustettua kansainvälistä tutkimusta. Tarkoittaa käytännössä sitä että sulla se ei nyt auta, joten kokeile muuta.
(toimii paremmin kuumeeseen) ja kodeiinista saa vaan paan sumuiseksi. Noin se on ainakin minulla. Paljon paremmin kipuun toimii ibuprofeeni, naprokseeni, aspiriini tai muu tulehduskipulaake. Ja muistathan ettet yliannosta parasetamolilla, siina kannattaa noudattaa kaytto-ohjetta ihan kirjaimellisesti, koska se on sitten maksansiirron paikka...
Montako? En muistanut lääkäriltä kysyä.
Siksi sitä määrätään mm. aikuisille, joille tehdään nieluristaleikkaus.
8 poretablettia päivässä meni pitkään
Maksimiannos kotioloissa on 800mg x3
kun ei pysty nielemään mitään nestettä ilman kipulääkettä. Pillerikin meinasi juuttua kurkkuun.
Kurkkuklamydia on vissiin bakteeritauti, eikö?
ei oo vissiin koskaan ollut oikein kunnon bakteerin aiheuttamaa angiinaa, vaan ainoastaan virusflunssia? Voin kertoa omasta kokemuksestani etta se kipu voi olla hemmetinmoinen, myos aikuisella.
Särkylääkettä kurkkukipuun??? Aikuinen ihminen =D
että kurkkukipuun kannattaa ottaa särkylääkettä ja todellakin kannattaa, koska parhaimmillaan koko kurkkukivun voi silloin unohtaa.
Viimeisen puolentoista viikon ajan minua vaivanneeseen kamalaan kurkkukipuun auttoi vain ja ainoastaan burana.