Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö koskaan matkoilla lastesi kanssa ilman miestäsi?

Vierailija
23.10.2011 |

Missä olette käyneet?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Ranskassa, mökillä, kyläilyreissuilla olen käynyt lasten tai lapsen kanssa ilman miestä.

Vierailija
2/18 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään kotimaan kaupungeissa, Tallinnassa ja Tukholmassa. Mies käy etelänmatkoilla ja ottaa aina yhden lapsen mukaansa. Mä en tykkää käydä aurinkolomilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaisissa muutaman sadan kilometrin päässä tai kaupunkilomalla Helsingissä. Lasten päästyä yli kymmenvuotiaiksi olemme tehneet ulkomaille kaupunkilomia, pisin reissu oli Pekingiin. Hauskaa on ollut, harmi, kun rahan ja ajan puolesta ei päästä useammin reissuun.

Mies ei meidän reissuille ole ollut halukas lähtemään, hän tekee mieluummin kalastus- ja metsästysreissuja.

Vierailija
4/18 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman sadan kilometrin päässä sijaitsevaan mummolaan mennään pari kolme-kertaa vuodessa lasten kanssa kolmistaan, jos mies ei töidensä takia pääse. Samoin ollaan käyty Titi Nallen talossa ja Muumimaailmassa, vain lapset ja minä.

Vierailija
5/18 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kesälomareissulla Suomessa 5 päivää, Yyterissä, Porissa ja kaverin mökillä ja vähän muuallakin käytiin 2,5v

-viikko Espanjassa ystäväni luona 1v

-Virossa laiva-hotelli-setti, mulla oli kylläkin kaveri mukana sielläkin n.6kk

Vierailija
6/18 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa ilman miestä, matkaa 400 km. Kerran olen ollut lasten kanssa kolmestaan Ranskassa, miehellä oli niin paljon työkiireitä ettei ehtinyt mukaan ja meidän teki mieli lähteä. Ihan varmasti tulemme tekemään shoppailureissuja ilman miestä Eurooppaan kunhan ovat vähän isompia.

Vierailija
7/18 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotikaupungissani vanhempien luona. Olin silloin vielä hoitovapaalla ja päätettiin lähteä lasten kanssa, kun miehellä oli kaikkea paljon töissä. Aika hassua se oli olla ilman miestä vaikka hyvin matka meni.

Vierailija
8/18 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn matkoilla mieheni kanssa ilman lapsia.

Vierailija
9/18 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on käynyt parin viikon reissussa tenavien kanssa ilman minua.

Vierailija
10/18 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 750km+750km.

Ihan vaan lähdin kokeilemaan onnistunko "yksin" hoitamaan tien päällä kahta liikuntavammaista, jotka olivat silloin vielä vaipatettaviakin. Homma todellakin sujui, apuna oli isommat 2 veljeä. (Autossa siis minä + 4 lasta).

Tuosta rohkaistuneena voisin matkustaa nyt jopa yksin näiden erityislasten kanssa.

Haluaisin kokeilla myös lentämistä, mutta sille reissulle ottaisin vain toisen mukaan aluksi. Olen lentänyt viimeksi kun olivat vauvaikäisiä.

Vierailija
11/18 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. mummoni vielä eläessä kävin siellä yleensä yhden lapsen kanssa kerrallaan. Pieni asunto, eikä varmaan olisi jaksanut kolmea lasta kerrallaan muutenkaan, ääntä kun lapsista aina lähtee. Matkaa noin 300km/suunta. Myös hotellireissuja eri kaupunkeihin Suomessa ja Euroopassa olen tehnyt tyttöjen (2 kpl) kanssa nyt kun ovat jo isompia, miestä ja poikaa ei kiinnosta kaupunkimatkailut. Mies käy pojan kanssa Lapissa kalareissuilla, saattavat olla viikon kerrallaan lomien aikaan. Toki reissutaan sitten myös koko perheeellä.

Vierailija
12/18 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti- ja ulkomaan matkailua.

Vierailija
13/18 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme reissanneet sekä koti- että ulkomailla kaikilla mahdollisilla kokoonpanoilla. Tietysti. Se on meille itsestäänselvää.

Vierailija
14/18 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies jäi kotiin hoitamaan keskosta, jonka kanssa ei vielä oikein voinut matkustaa. Myöhemminkin olen toisinaan käynyt esikoisen kanssa lyhyillä päiväreissuilla (tyyliin naapurikaupungin kylpylä) kahdestaan, koska vauva on niin hankala raahata mukana ja on toisaalta kiva päästä hetkeksi irti raskaahkoista vauvanhoitokuvioista.

Vierailija
15/18 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden tunnin ajomatka.

Vierailija
16/18 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sellanen kiukuttelija, joten on ihanaa, kun ei tarvii kuulostella toisen mielialoja. Viimeksi oltiin lasten kanssa bussimatkalla Vaasassa, oli tosi kiva reissu.

Vierailija
17/18 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole mikään ongelma matkustaa lasten kanssa, mutta yleensä tykätään viettää aikaa perheenä ja siksi ollaan yleensä kaikki mukana.

Isovanhemmille on pitkä matka ja sen autoilemme monia kertoja vuodessa ilman miestä.

Ehkä kohta, kun tytöt alkavat olla isoja, voisimme tehdä keskenämme shoppailumatkoja lentäen. Miesväkeä kun ei oikein nuo ostosreissut kiinnosta.

Vierailija
18/18 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydään mummolassa ja Lapissa. Ulkomaille en uskaltautuisi kun olen lentokentillä ihan käsi ja muutenkin tuntuu turvallisemmalta kun on mies mukana. Eikä hän haluaisi jäädäkään ulkomaanmatkoilta pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän