Petri tajusi vasta vuonna 2006 että ruiskuttaa spermaa.
Kommentoi kerran että äiti kasvatti minua kuin olisin tyttö,mutta perhana mähän ruiskutan spermaa.Olen siis mies.
Kommentit (5)
Petri itse kommentoi olevansa monista eri sonnanpalasista koostettu vedos.Kävi kolme kertaa uimakoulussa että oppi uimaan ja äiti rouskutti vieressä leivoksia.Isi harjoitteli sisäuintia samaan aikaan toisten naisten kanssa whiskyn voimalla.
Petri itse kommentoi olevansa monista eri sonnanpalasista koostettu vedos.Kävi kolme kertaa uimakoulussa että oppi uimaan ja äiti rouskutti vieressä leivoksia.Isi harjoitteli sisäuintia samaan aikaan toisten naisten kanssa whiskyn voimalla.
äiti kaiketi toivoi Petristä tyttöä kun oli jo poikia.Raahasi mukanaan joka paikkaan ja oli mustis Petristä.Äidin kuolemasta Petri ei ole vieläkään päässyt yli,tuskin pääsee koskaan.
Lähde nyt vaikka lenkille välillä