Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petri tajusi vasta vuonna 2006 että ruiskuttaa spermaa.

Vierailija
23.10.2011 |

Kommentoi kerran että äiti kasvatti minua kuin olisin tyttö,mutta perhana mähän ruiskutan spermaa.Olen siis mies.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde nyt vaikka lenkille välillä

Vierailija
2/5 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri itse kommentoi olevansa monista eri sonnanpalasista koostettu vedos.Kävi kolme kertaa uimakoulussa että oppi uimaan ja äiti rouskutti vieressä leivoksia.Isi harjoitteli sisäuintia samaan aikaan toisten naisten kanssa whiskyn voimalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri itse kommentoi olevansa monista eri sonnanpalasista koostettu vedos.Kävi kolme kertaa uimakoulussa että oppi uimaan ja äiti rouskutti vieressä leivoksia.Isi harjoitteli sisäuintia samaan aikaan toisten naisten kanssa whiskyn voimalla.

Vierailija
4/5 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/5 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti kaiketi toivoi Petristä tyttöä kun oli jo poikia.Raahasi mukanaan joka paikkaan ja oli mustis Petristä.Äidin kuolemasta Petri ei ole vieläkään päässyt yli,tuskin pääsee koskaan.