Kuinka pian uskot valkoisen "pakettisisustuksen" olevan out?
Mä ihmettelen näitä valkoisen ystäviä, joiden kodit on kaikki toistensa näköisiä. Ei mitään omaa ideaa, ei persoonallisuutta, ei mitään muuta kuin tyhjää vaan.
Kauanko tätä tyyliä jatkuu ja mitä sen tilalle?
Kommentit (19)
Valkoinen on ollut minun värini jo 20 vuotta.
persoonallisuutta tuon sitten "asusteilla", eli tauluilla, verhoilla ja tyynyillä, matkoilta tuoduilla asineilla (osa käyttö, osa koriste) jne.
Ei mua haittaa vaikka muilla olisi sama tyyli ja samoja huonekaluja. Pääasia että itse viihdymme.
Ai juu, ja koti on ollut valkoisen valtaama jo 15 vuotta eli siitä lähtien kun muutin omilleni ja miehen kanssa yhteen.
Minnekkä voin jättä virtsnäytteen!
Valkoinen on ollut minun värini jo 20 vuotta.
yhtään valkoista seinää eikä kattoa meille tule. Valkoinen laatta saa mut suorastaan oksentamaan.
TÄällä on tasaisin väliajoin tällaisia aloituksia. Samoin valkoisen sohvan omistajat ovat aina teennäisiä esittäjiä.
Luuletteko te oikeasti, että valkoisella sisustavat ovat jotain trendipellejä, jotka ovat ostaneet sen valkoisen sohvan vain esittääkseen? Minä ainakin tykkään valkoisesta sisustuksesta aidosti.
Suosikkisisustuskauppani on muuten The White Company , http://www.thewhitecompany.com/, suosittelen tutustumaan niin näette miten lämmintä ja ihanaa tunnelmaa vähäeleisellä valkoisella saa aikaan.
TÄällä on tasaisin väliajoin tällaisia aloituksia. Samoin valkoisen sohvan omistajat ovat aina teennäisiä esittäjiä.
Luuletteko te oikeasti, että valkoisella sisustavat ovat jotain trendipellejä, jotka ovat ostaneet sen valkoisen sohvan vain esittääkseen? Minä ainakin tykkään valkoisesta sisustuksesta aidosti.
Suosikkisisustuskauppani on muuten The White Company , <a href="http://www.thewhitecompany.com/" alt="http://www.thewhitecompany.com/">http://www.thewhitecompany.com/</a>, suosittelen tutustumaan niin näette miten lämmintä ja ihanaa tunnelmaa vähäeleisellä valkoisella saa aikaan.
ehkä se menee sukupolvissa. nyt on huomattu, että minimalismilla ja vähällä tavaramäärällä voi koti olla kaunis ja tuntua omalta, ehkä sitten vastareaktiona tulee ihan päinvastainen.
Itselleni tavaroiden vähentäminen ja värimaailman ym. rauhoittaminen kotona on ollut todella tärkeää, siinä mielessä tämä muoti on helpottanut, että tähän sopivia tavaroita on nyt saatavilla hyvin.
Oikeasti pidän väreistä ja värikkyydestä yli kaiken, mutta nekin tulevat paremmin esille silloin, kun muu sisustus antaa niille tilaa.
Minä olen kokenut sen tosi näppäränä, kun voi valkaista niin on taas siisti. + tietty se että tykkään kun on paljon valkoista, se on kivan valoisa ja neutraali tausta joten ne värikkäämmät ja erikoisemmat yksityiskohdat pääsevät kivasti esille.
No juu, makunsa kullakin. En kyllä ymmärrä mitä se ketään ärsyttää tai haittaa jos joku MUU sisustaa valkoisella. Ei minuakaan haittaa jos joku laittaa kotiinsa vaikka kaikki sateenkaaren värit tai pelkkää limeä, enhän minä siellä asu.
Kukaan omilla aivoillaan ajatteleva ei hankkisi valkoista sohvaa
Mutta feikki-maalaisromantiikka varmasti menee. Kohta on kaatopaikat täynnä Home-kylttejä ja madonnanpatsaita ja tehtaalla vanhennettuja "tyylihuonekaluja".
Yhdistän siihen esim. hiukan harmaata tai beessiä. En pidä rustiikisesta ja ns. maalaisromanttisesta valkoisesta sisustuksesta. Mutta mielelläni sisutaisin asuntoni modernisti valkoisella. En käsitä miten jonkun on niin vaikea ymmärtää, jos jonkun lempiväri on valkoinen. Tai no, inhoanhan minäkin retroa ja kirkkaita värejä. Tulen levottomaksi semmoisessa ympäristössä ja tunnelma on tukkoinen.
sori nyt vaan. Näyttää hyvältä minkä tahansa muun värin kanssa joten sisustus on loputtomasti muunneltavissa, jos haluaa.
Mullakin valkoista ihan lapsesta saakka, osa kalusteista todellakin yli 20 vuotta vanhoja vitivalkosia, ajattomia.
Yhdistän siihen esim. hiukan harmaata tai beessiä. En pidä rustiikisesta ja ns. maalaisromanttisesta valkoisesta sisustuksesta. Mutta mielelläni sisutaisin asuntoni modernisti valkoisella. En käsitä miten jonkun on niin vaikea ymmärtää, jos jonkun lempiväri on valkoinen. Tai no, inhoanhan minäkin retroa ja kirkkaita värejä. Tulen levottomaksi semmoisessa ympäristössä ja tunnelma on tukkoinen.
Tykkään modernista, selkeästä ja hieman ylellisestä tyylistä. Pidän myös graafisista kuvioista, jos niitä on vähän ja ne ovat mielellään joko mustia, harmaita tai beesejä.
Ei se, että valkoinen sisustus menee pois muodista, tarkoita sitä, etteikö niitä kuitenkin joillakin ihmisillä olisi! Ymmärrättekö yhtään, mitä muoti tarkoittaa? No sitä, että ihmislaumoilla on joku samankaltainen asia, esine tai tyyli, vaikkei se kuvastaisi juuri kyseisen ihmisen omaa makua loppujen lopuksi. Mennään massan mukana.
Itse tunnen muutaman henkilön, joilla on tällainen täysvalkoinen koti. Jotenkin kummassa näiden henkilöiden pukeutumistyylikin on kuin samasta muotista :D
Onhan se vähän säälittävää, kuten trendijuttuihin hurahtaminen aina. Aikuisilla ihmisillä kun soisi olevan ihan oma maku jo.
Päälliset uusittiin jossain vaiheessa - taas valkoisiksi. Sohva lopulta hajosi ja uusi ostettiin vuosi sitten - taas valkoinen.
Minulle on ihan sama mikä on muotia. Minun periaatteni on aina ollut, että tekstiileillä väriä, muuten neutraalin väristä.
Muodin seuraaminen sisustuksessa (tai ylipäänsä) on mun mielestä vähän hölmöä. Pitäisi ihmisellä olla sen verran tyylitajua ja itseluottamusta, että osaa sisustaa mieleisensä ja viihtyisän kodin.
tilaatko tuolta useinkin? sujuuko ongelmitta? mite tulliasiat jne?
Minäkin yritin karsia tavaraa ja luoda minimalistisen sisustuksen kunnes tajusin, ettei se kuvaa yhtään minua eikä elämäntapaani. Värit käyttöön, retroa ja tummaa.
Valkoinen sisustus voi olla kaunis, jos osaa käyttää valkoisen eri sävyjä rinnakkain sekä erilaisia materiaaleja. Ne tuovat sitä samaa elävyyttä, mitä yleensä väreillä haetaan.