Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla laskettu aika on/on ollut juuri ennen joulua

Vierailija
22.10.2011 |

Miten olette suunnitelleet joulunvieton? Mielummin kotona vai esim. vanhempienne luona? Varsinkin sellaisissa tapauksissa kun perhessä on jo ennestään lapsia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

La oli 26.12. ja vauva syntyi 19.12.

Vierailija
2/10 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi laittaa joulun...olen sitten itse vielä yhtenä tai kahtana kappaleena niin ainakin lapselle on joulua laitettu... ja voihan se olla että itte oon vaikka sairaalassa aattona..vaikka jotain kyllä yritetään kotiin laittaa..kuusi ainakin ja muita koristeita mutta anoppilaan sitten mennään tai mies menee tytön kanssa syömään...ruokia en ala laitaa kun en varmaan jaksaiskaan..piparit tietty leivotaan... ja jos oikeen hyvin käy että tää syntyy hyvissä ajoin niin varmaan sitten onkin eri meininki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on laskettu aika 20.12. ja vähän myös mietityttää, että miten nämä jutut pitäisi hoitaa... laatikot meinaan väsätä hyvissä ajoin pakkaseen, mutta ahdistaa vähän juuri tämä, jos osuu juuri aatoksi...

ap

Vierailija
4/10 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että vauva syntyy ennen aattoa, koska molemmat aiemmat lapsetkin syntyneet ennen laskettua aikaa. Mutta varmahan ei toki voi olla.

Me ollaan jouluaatto kotona. Isommat lapset ovat 6v ja 2v. Jos vauva alkaa syntymään joulun aikaan, mies vie lapset vanhempiensa luo, heille asia on ok. Juhlivat joulua sitten siellä. Meiltä on matkaa anoppilaan 340km.

Vierailija
5/10 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli laskettu aika joulukuun puolivälissä. Kuopus syntyi 20.12 ja kotiin pääsimme 23.12. Vietimme joulun kotona oman perheen kesken. Paras joulu ikinä! Olin leiponut ja laittanut ruuat etukäteen, viime heteken ostokset hoidettiin matkalla laitokselta kotiin.

Varasuunnitelma oli, että esikoinen ja mieheni viettäisivät joulun mieheni vanhempien luona, jos en olisi päässyt kotiin vauvan kanssa ennen aattoa. Jos synnytys olisi siirtynyt joulun yli, olisimme olleet kotona oamalla porukalla, koska mummoloihin on useampi sata kilometriä matkaa...

Vierailija
6/10 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta syntyi 22.12. Isovanhemmat tulivat meille ja itse pääsin vauvan kanssa aattoiltana kotiin. Etukäteen olin onneksi tehnyt jouluvalmisteluja.

Vierailija
7/10 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva syntyi 20.12. Mies laittoi joulukuusen yms. Pääsin vauvan kanssa aatoksi kotiin ja isovanhemmat kävi silloin pikaisesti. Loppuaika oltiin omassa kodissa ihan oman perheen kesken. Se oli paras joulu ikinä :)

Vierailija
8/10 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olette saaneet hommat jotenkin järjestymään. Itseä kovasti jännittää, että kuinka tulee käymään...

ap

Vierailija
9/10 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin sittä mielellä, että käydään sukulaisilla jos käydään, mutta mitään ei lyödä lukkoon ja itse emme pahemmin järjestele mitään. Anopilla taisin ottaa välillä tirsat eikä kukaan pannut pahakseen.

Tapanina alkoi supistella, ja silloin peruimme kaikki menot. Lapsi syntyi 27.12.

Vierailija
10/10 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli LA 10.12 ja lapsi syntyi 25.12 että repikää siitä huumoria kun piti joulua suunnitella....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan