Seksiä Norjan BB-talossa
Illan bileiden jälkitunnelmissa Janica päätyi peiton alle norjalaisen Roberton kanssa, jonka kanssa hoiti hommat loppuun asti.
Janica lentää ulos talosta tämän takia jossain vaiheessa, mutta onko se jo ensi sunnuntaina...
Kommentit (22)
Hyvä Janica, pidät hienosti yllä kuvaa suomalaisten naisten helppoudesta!:)
Tuliko se teille yllärinä.
Janica on silti suosikkini, vaikka itse en yhdenyön (tai viikon) juttuja harrastakaan.
tuo oli Janicasta yksi asia, ei koko kuva:)
teidän mielestä sutautua seksiin? Leikkiä vaikeasti tavoiteteltavaa ja pitää jalat ristissä vaikka tekis mieli?
teidän mielestä sutautua seksiin? Leikkiä vaikeasti tavoiteteltavaa ja pitää jalat ristissä vaikka tekis mieli?
ei ekoilla treffeiläkään ruukata heti antaa mies saa huonon kuvan. No mitäpä te siitä tajuatte oonpa itse saanu kuitenkin hyvän miehen.
Mitä veikkaatte vai onko juttu nyt nähty jo...
ei ekoilla treffeiläkään ruukata heti antaa mies saa huonon kuvan. No mitäpä te siitä tajuatte oonpa itse saanu kuitenkin hyvän miehen.
mielipide:D No onnea, että olet ainut tämän palstan lukija jolla on hyvä mies:D
Taas laski janican pisteet. Ehti jo vähän nousta. Ei ihan normaalia toimintaa.
Taas laski janican pisteet. Ehti jo vähän nousta. Ei ihan normaalia toimintaa.
Suomi on täynnä epänormaaleja yhdenillanjututtajia.
No miten naisen pitäisi teidän mielestä sutautua seksiin? Leikkiä vaikeasti tavoiteteltavaa ja pitää jalat ristissä vaikka tekis mieli?
lutkahtavasti ja paneskella yleisön edessä.
No miten naisen pitäisi teidän mielestä sutautua seksiin? Leikkiä vaikeasti tavoiteteltavaa ja pitää jalat ristissä vaikka tekis mieli?
lutkahtavasti ja paneskella yleisön edessä.
tuollaisia ohjelmia:)
Aika herkkuhan se oli, joten ei ihme, että suomalaisten pikkupoikien ja junttien jälkeen maittaa ;) Toi taas säpinää ohjlmaan, joten mikäpä siinä, viihdyttävä asukki!
Ja ap valehtelee. Eivät menneet loppuun asti, Roberto kertoi aamulla, mutta sinä taidatkin elää maikkarin viihde uutisten kanssa.
Siinäpä teille.
norjalainen bb-vävy tänne? Itse ainakin odotan säpinää Janicalta ja Robertolta. Robertolla hyvä naismaku. Ja komea kuin mikä.
eivät he ihan loppuun menneet.
Siis eikö Roberto lauennutkaan?
eivät he ihan loppuun menneet.
Siis eikö Roberto lauennutkaan?
aivovapaalla:) koita kestää.
Jos vaihtoon olis menny mies, ni kukaan ei olis kauhistellu jos vastaavas tilanteessa. Vai?
Että bb-palstalla ne jotka Janican käytöksen tuoitsee on miehiä ja ne jotka hyväksyy on naisia. Aika kahtia jakautunut. Meillä myös mies tuomitsi.
Niin ja nehän ei harrastanut seksiä vaan hinkkas vaan toisiaan yhteen...näin Roberto sanoi.
ei ole edes äänestyksessä, pönttö. Mitäs tuossa nyt ihmeellistä oli? Sä olisit varmaan hakunnut annikin sinne huorittelemaan ja mielipuolisesti hohottelemaan. Siinä sitä olis ollut suomikuvaa kerrassaan. Nehän olis nauraneet annikin ulos sieltä heti eka iltana.