Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tää juttu on pulpahtanut pinnalle, et pk ois paska duunipaikka?

Vierailija
21.10.2011 |

Rakastan omaa työtäni ja menen lähes joka aamu hyvillä mielin töihin. Mulla on ihana ryhmä ja kivat vanhemmat yhteistyökumppaneina. Osan kanssa ollaan hyvää päivää, kaunis ilma tänään -tuttavuudessa mutta osan kanssa eletään raskai´takin jaksoja, kun lapsen kehitys ei etenekään normien mukaan. Yhdessä mennään eteenpäin ja positiivinen asenne ratkaisee. Ehkä osana viihtymiseeni on se, että oma tiimini ei juurikaan koskaan sairastele. t.lto

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei pysty olemaan lapsen kanssa niinkuin haluaisi.

t. Tosin vain pari viikoa pk:ssa töissä ollut

Vierailija
2/4 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on lapset niin ihanassa päiväkodissa hoidossa, että yllättyisin kovin jos työntekijät eivät pitäisi työstään. Aina kun lapset vien/haen, on siellä leppoisa ja viihtyisä tunnelma. Keittäjä ja siivojakin ovat osana lasteni arjessa, eivätkä vain jotain ulkopuolisia työtehtävän suorittajia.

Ja kyllä, olen antanut positiivista palautetta päiväkotiin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhutarinasi päiväkotityöstäsi yms....Ja olihan Hesarissakin jotain juttua yleisönosastolla. ap

Anoppikin soitti ja kysyi huolissaan miten jaksan olla töissä, kun oli lukenut lehdistä...

Vierailija
4/4 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikaa lapsia ja liian vähän käsiä ja silmiä, huono palkkaus vastuuseen verrattuna.

Niiden, jotka eivät kestä isoja lapsilaumoja, on vaikea ymmärtää, että jotkut todella pitävät lapsista niin paljon, että haluavat tuota työtä tehdä ja nauttivat siitä.