Mikä toi Facebookin POKE juttu on?
Kommentit (6)
Yks kaveri laittoi ton poken mulle aamulla, yritin kattoo ohjeista mikä toi on. Ja "vastasin" siihen pokeen.
Se lähetti sen uudestaan ja "vastasin" taas siihen.
Eli siis klikkasin sitä X lähetti sulle poken kohtaa mun sivuilta.
eli ei vaadi mitään vastareaktiota, kunhan joku haluaa antaa merkin et huomasin sut
eli ei vaadi mitään vastareaktiota, kunhan joku haluaa antaa merkin et huomasin sut
Eli jos se lähettää vielä kolmannen kerran, niin unohdan koko jutun ;D
Kuulostaa tosi typerältä tollaset tökkimiset ym.
OIKEESTI mennä parille kirppispalstalle (siis Facen). Jessus mitä meininkiä.
Vähän väliä joku eukko kommentoi toisen ilmoitukseen; noin kallis X, kaupassa saa tolla hinnalla kaks sohvaa/pöytää/nojatuolia. Joo niin saa, mut ne onki sitten sellasia, jotka hajoaa heti. Eli laatu maksaa..
Tai joku marisee, että älä nosta noin usein, vaikka muut nostelee esim. viis kertaa päivässä ja tämä kyseinen henkilö, jolle valitettiin, nosti ilmoituksensa, joka oli viikon vanha.
Jne. jne. jne. jne.
Onko sinulla facebook englanniksi (itsellä on, joten en muista miten se täsmälleen on suomennettu, ehkä tökkäämiseksi tai tönäisyksi?).
Kun minä pistän sinulle poken, sinun profiilissasi näkyy, että XX poked you (XX tökkäsi sinua). Mitään muuta ei tapahdu. Se on eräänlainen "moi, olen täällä" tai ehkä "herätys, minäkin olen olemassa" -viesti. Tai kuka sille mitäkin merkityksiä antaa. Yhteydenotto ilman sanoja.