Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko palkkaa lapsenvahtitytölle?

Vierailija
21.10.2011 |

hoidettavana 2 vuotias.Lähinnä lapsen seurana olemista,leikkimistä,ruoan tarjoilua.Ei siivousta,ruoan laittoa eikä muitakaan kotitöitä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä 2 vuotiaan hoitaminen ole todellakaan "vaan", ne kotityöt olisi tossa hommassa helpompi osuus jos niitä olisi.

Vierailija
2/5 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..se, että EI haluttaisi maksaa ... lähinnä seurana olemista..ai jaa..2-vuotiaan..mahtaa istua kiltisti tv:n ääressä..juoden teetä ja keskustellen henkevästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi tarjoamme tietysti ruuan. Ja jos on huono keli, ettei pääse turvallisesti skootterillaan kulkemaan, niin vielä kyyti/taksi kotiin.

Vierailija
4/5 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MLL 8,2 € tunti on mielestäni aika hyvä lähtökohta. Itse maksan vähän enemmän.

Vierailija
5/5 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman yläkanttiin tosin minun näkökulmastani; minulla on FM-tutkinto ja teen melko vaativaa tutkimus- ja kehitystyötä n. 12 e/h. Mutta ymmärrän, että tällä alalla on kehnot palkat.

Ottaisin kuitenkin huomioon myös sen, miten pitkiä hoitopäiviä tulee, kuinka myöhään menee, miten kotimatka on järjestetty jne. Mielestäni on kohtuullista maksaa hieman enemmän, jos hoitajaa tarvitsee vaikkapa vaan tunniksi ja hän joutuu silti varaamaan koko illan hoitoon ja matkoihin. Jos taas on kyse pitkähköistä, säännöllisistä työrupeamista, pienempikin korvaus riittää.