Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TV toimeentulotuella?

Vierailija
21.10.2011 |

Onko joku saanut täydentävänä toimeentulotukena uuden TV:n? Tai edes osan hinnasta? Jos, niin millä perusteella?

Perustoimeentulotukeen se ei sisälly ja täydentävästä minulle tuli kielteinen päätös. Ei kuuulemma ole tarpeellinen.

Olen palkkatukityöpaikassa ja rahat riittää just ja just pakollisiin menoihin, netto 900 €/kk.

Säästää voisin ehkä ruoasta tinkimällä 50 €/kk, joten pitkään pitää olla ilman telkkaa. Kaikki muut menot on jo minimissä.

Entinen syttyi palamaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole meilläkään kun ei ole varaa hankkia saati maksaa maksuja. Mutta aika pian lapset lakkasivat kaipaamasta ja itselläni ei edes olisi aikaa/voimia sitä katsella.

Kokeile vain lykätä asiaa pari kuukautta, ja huomaat että television jälkeenkin on elämää :)

Vierailija
2/9 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mä olen saanut digiboxin. Taisi jopa mun hoitava taho mtt:stä soittaa asiasta sossuun, että jos ihan mielenterveydellisin perustein sais.

Oletko katsonut palstoja, jos joku antaisi?

Nyt ei kuvaputkitv:stä mitään saa, joten moni antaa kyllä ilmankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kannattaa kysellä jos tuttavilla olisi myydä halvalla telkkari (vaikka sitten kuvaputki). Myös kirppiksiltä tms. voi löytää noita melko halvalla.

Vierailija
4/9 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siinä on sitten se riski että nekin syttyy.

Sen takia ollaan vaihdettu uusiin kaikki meidän talon telkkarit, varsinkin lastenhuoneista olin huolissani, ne kun sijaitsevat vintillä purueristysten ympäröiminä.

Naapuritalossa menehtyi teini vintille pari vuotta sitten juuri tästä syystä.

Osta osamaksulla tai hae jatkuvaa luottoa muutama satanen. Sitä voit sitten lyhentää sen 20-50e kuussa.

Niin mä tein kun olin yh hoitovapaalla ja autosta hajos moottori.

Vierailija
5/9 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun digiboxit tulivat,silloin tosiaan siihen sai tukea,en kyllä ymmärrä miksi.

(ja lisätään nyt vielä,että itsekin elän tttuen varassa)

Itse olen tehnyt kaikki isommat hankinnat osamaksulla, esim. anttilasta saa ihan 20-30e kk maksulla hyviä teeveitä,kannattaa katsoa sieltä, hobbyhall toinen,mutta siellä on paljon suuremmat kulut osamaksukaupoissa.

Vierailija
6/9 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä saa kukaan muukaan. Samoin kuin sitä ei saa esimerkiksi sanomalehtiin tmv, sillä ne eivät ole pakollisia.

Mutta vanhoja kuvaputkitelkkareita on pilvin pimein käytettyinä, kunhan vain alkaa etsiä. Katso huutonet, murobbs:n annetaan-palsta, sekä muitakin vastaavia isoja keskustelupalstoja, niin varmasti osuu telkkari eteen joko ilmaiseksi tai pientä summaa vastaan.

Vierailija
7/9 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/9 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko vuokra. Kyllä tuolla pitäsi tulla erinomaisesti toimeen ja jäädöä sööstöönkin vielä