Mulle tarjottiin työtä joka loppuisi 5.6.2012 mutta en voi
ottaa sitä vastaan koska kys kesän ansiosidonnainen laskettaisiin tietty tämän työn palkasta ja sillä emme vaan tulisi toimeen mitenkään kun on lapset, asuntolaina jne.
Bruttopalkka josta ansisidonnaiseni laskettaisiin olisi 1500e/kk, tähän asti työttömyysaikani ansiosidonnainen laskettu 2010e bruttokuukausiliksasta ja siitä saan 1050e/kk käteen ja olemme jotenkin pärjänneet, ilman mitään kesälomamatkoja tietty tms. mutta kuitenkin.
Hieman vituttaa :((
Kommentit (6)
paska ja tosipaska, kuten nyt.
En voi jatkaa täysin työttömänä enää, ollut niin jo kuukausia, keikkatöitä ei ole esim ensiviikoksi vielä löytynyt lainkaan eikä siis tietoa onko töitä kuinka monena päivänä mikäkin viikko.
Tuo olisi sentään päivittäin työ, työaikana 6h/pvä mutta palkka noin huono ja lisäksi vaativa erityisongelmaisten luokka.
Että olen hieman puun ja kuoren välissä ja yritän räpiköidä jotenkuten.
ap
Jos otat tuon työn vastaan sun mahdollisuus ansiosidonnaiseen jatkuisi... Ja veroja menee kuiteskin vähemmän pienemmästä summasta.
Mutta jos taas on pitkä työttömyysjakso ollut niin vaikeampi saada sitä seuraavaa työpätkääkään. Tai mahd. vakkarityötä.
Itse teen nykyistä vuoden pestiä sellaisella taustalla että otin vastaan 6 vkon työpestin. Sitä on sitten jatkettu, koska on ollut sairaslomia ym. Ja olen osoittautunut hyväksi työntekijäksi kys. paikassa.
ainakin laskettiin vasta sitten uudestaan, kun se työ kesti sen 10kk... Eikö enää?
saat työkokemusta! saat helpommin töitä jatkossa kun et ole lojunut kotona 2 vuotta vaan olet ollut välillä töissä.
otat paikan vastaan ja alat hyvissä ajoin hakemaan töitä ennekuin se loppuu! haloo...
ap