op lähetti mulle sähköpostia että tili umpeutuu
en voinut vastata, kun pankkiavaimet jäi eilen kirjaston hiirimaton alle. Soitin kyllä heti paikalliseen konttoriin ja käskin justiinsa laittaa mun rahoille isomman possun eikä lähetteleen mitään umpeen meno viestejä. Mähän en v..u ala turhaa maksaa mitään tilin ylitysmaksuja. Jotain rajaa...
Kommentit (4)
kiitän kun kerroit - harmi vaan kun luulin että mulle oli tullut niin paljon rahaa, ettei tilille enää mahdu...
Hyvää päivän jatkoa ;)
kiitän kun kerroit - harmi vaan kun luulin että mulle oli tullut niin paljon rahaa, ettei tilille enää mahdu...
Hyvää päivän jatkoa ;)
Siitä on muuten varoitus Op.pankin omilla sivuilla ja joitain vanhempia ihmisiä on jo mennyt tuohon retkuun.
Osuuspankin asiakkaiden verkkopalvelutunnuksia on yritetty kalastella huijaussähköpostien välityksellä. Huijaussähköpostien otsikkoina on ollut mm."Tärkeä Viesti!" ja "Tilisi on menossa umpeen".
Poista huijaussähköpostit avaamatta
Jos olet saanut kyseisen sähköpostiviestin, poista viesti avaamatta.
Jos olet avannut viestin, mutta et ole antanut tunnuksiasi tai avannut linkkejä, sinun ei tarvitse olla meihin yhteydessä.
Jos olet antanut verkkopalvelutunnuksesi huijaussivustolle, sulje tunnuksesi välittömästi soittamalla verkkopalvelutunnusten sulkupalveluun (09) 6964 6800 (24h/vrk).
Sitä on lehtitietojen mukaan liikkeellä.
Älä vaan avaa linkkiä äläkä vastaa millään lailla viestiin.