Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka vaihdoit miestä parisuhteessa ollessasi

Vierailija
20.10.2011 |

Oliko siitä mitään merkkejä (kai lähinnä sille puolisollesi), että suhde ei ollutkaan sinulle riittävä? Siis että voiko mistään päätellä, millaisella todennäköisyydellä toinen ihastuu niin palavasti toiseen että itse tulee dumpatuksi? Kun välillä ainakin naiset sanovat, että toisen naisen takia jätetyksi tulo oli täydellinen yllätys koska oma suhde oli kaikin puolin täydellinen mutta eihän se oikeasti ole voinut sellainen olla? Mistä sen pystyisi näkemään?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta eksä kiittelikin myöhemmin.

Mutta voin hyvin kuvitella että jos oisin ollut vaan, niin täysi shokki olis ollut, koska oli sillonkin.

Vierailija
2/16 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta eksä kiittelikin myöhemmin.

Mutta voin hyvin kuvitella että jos oisin ollut vaan, niin täysi shokki olis ollut, koska oli sillonkin.

mikä siinä omassa suhteessasi oli vialla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä siinä omassa suhteessasi oli vialla?

Vierailija
4/16 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tunteiden puute käytöksessäsi? Jos noinkin "vakava" vika suhteessa on, niin kummaa että sinun ihastumisesi toiseen oli niin suuri shokki miehellesi.

Vierailija
5/16 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika äkillisesti ja varoittamatta lähtenyt pari kertaa suhteesta toisen miehen matkaan. Tai siis miehelle se on tullut ainakin osittain suurena yllätyksenä. Olen pitkään hautonut asiaa mutta en ole osannut ilmaista itseäni ja sitten ihastumisen voimalla olen riuhtaissut itseni suhteesta.

Vierailija
6/16 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mietinkin, että eihän se niin mene, että on kauhean rakastunut johonkuhun ja sitten yhtäkkiä rakastuukin johonkin toiseen. Että kai sitä yleensä kuitenkin vähintään kyllästymistä on ilmassa siinä vanhassa suhteessa. Itse uskoisin, että pystyisin huomaamaan, mikäli toinen osoittaa tällaisia kyllästymisen ym. merkkejä mutta eihän sitä tietenkään voi varma olla. Siis tavallaan se on itsellekin helpompaa tulla jätetyksi, jos se ei tule kuin salama kirkkaalta taivaalta, vaan on ollut jo ongelmia. Vaikka sellaisia, että miestä ei enää kiinnosta kuulumiseni tai mieluummin viettää aikaa harrastuksissa kuin minun kanssani jne.

Vierailija
7/16 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin 5vuotta ollut yhdessä entiseni kanssa kun tapasin nykyiseni. Vaihdoin lennosta.

Minusta merkkejä oli tosi paljon, meillä oli onneton suhde, emmekä tehneet mitään yhdessä. Mies piti minua itsestään selvyytenä.

Se ehkä olisi ollut hänelle selvä merkki, että loppu alkaa lähestyä kun emme tosiaan tehneet mitään yhdessä. Emme käyneet leffassa, emme urheilemassa, emme mitään. Kummatkin pyöri omien kavereiden kanssa. Minusta merkit oli selvät, mutta vaikea sanoa onko toinen niitä nähnyt.

Ero olisi tullut myöhemmin ilman toista miestäkin. Nyt se vaan hieman nopeutui.

Vierailija
8/16 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tunteiden puute käytöksessäsi? Jos noinkin "vakava" vika suhteessa on, niin kummaa että sinun ihastumisesi toiseen oli niin suuri shokki miehellesi.

jonka minäkin luulin muuttavan asioita, hetkeks muuttikin, mutta sitten asiat vaan paheni.

Mutta päivääkään en ole lähtemistäni katunut.

Vierailija
9/16 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän mies lähti tasan vain ilmoittamalla että tänään hän muuttaa pois.

Mitään merkkejä ei ollut nähtävissä koska molemmat olivat paljon töissä (sesonki aika). Nainen teki iltaa ja mies ajoi taksia. Eivät siis paljoa nähneey kotona muutamaan kuukauteen. Ja kun sesonki loppui loppui suhdekin. Miehellä oli toinen nainen.

Ystäväni oli laittanut kaikki merkit vain siihen että molemilla on kiire töissä. Eipä se ulkopuolisillekaan näkynyt että suhde olisi ollut jotenkin erilainen kuin mitä se oli ollut viimeisen 10-vuoden aikana.

Vierailija
10/16 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään merkkejä ei ollut nähtävissä koska molemmat olivat paljon töissä (sesonki aika). Nainen teki iltaa ja mies ajoi taksia. Eivät siis paljoa nähneey kotona muutamaan kuukauteen. Ja kun sesonki loppui loppui suhdekin. Miehellä oli toinen nainen.

Ystäväni oli laittanut kaikki merkit vain siihen että molemilla on kiire töissä. Eipä se ulkopuolisillekaan näkynyt että suhde olisi ollut jotenkin erilainen kuin mitä se oli ollut viimeisen 10-vuoden aikana.

on kai tässäkin tapauksessa jotain "merkkejä" ollut, sillä tuohonkin voisi mies suhtautua joko harmittelemalla, ettei pystytä näkemään useammin, viettämällä kaiken mahd.vapaa-ajan kuitenkin vaimon kanssa, lähettelemällä kivoja viestejä jne päivän mittaan, tai sitten niin että molemmat käy kotona syömässä ja nukkumassa eikä sitten muuta.

Vierailija
11/16 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kai tässäkin tapauksessa jotain "merkkejä" ollut, sillä tuohonkin voisi mies suhtautua joko harmittelemalla, ettei pystytä näkemään useammin, viettämällä kaiken mahd.vapaa-ajan kuitenkin vaimon kanssa, lähettelemällä kivoja viestejä jne päivän mittaan, tai sitten niin että molemmat käy kotona syömässä ja nukkumassa eikä sitten muuta.

Vierailija
12/16 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin, että vaikka molemmat kävisivät paljon tai eri aikoihin töissä, niin kai sen huomaa, onko se toinen kuitenkin edelleen kiinnostunut asioistasi, haluaako viettää aikaa kanssasi, sanooko että rakastaa jne. Siis että eihän ne työt voi olla syy sille, että toinen lakkaa kiinnostamasta ja sitä haenkin, että kai tämän kiinnostuksen vähenemisen yleensä huomaa.

Vierailija
13/16 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ystävälleni lähtö oli tullut silti täysin puun takaa. Olivat kuitenkin suunnitelleet viekä kuukautta aikaisemmin oman talon ostoa yms.

Vierailija
14/16 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin älyttömän lähellä kaikkea mitä ajattelen ja olen ja ymmärsi ja vetosi ja kuumasi ja oli minun toinen puoliskoni, että en voinut kävellä onneni ohi vaikka taistelinkin pitkään.

Kun sen oikean löytää, se on siinä.

Vierailija
15/16 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi kuulla sen miehen käsitys aiheesta, mutta ei se varmaan niin ole mennyt, että olin tosi rakastunut ja suunnittelin talonkin ostoa, mutta sitten löysin jonkun vielä paremman. Mutta eipä se ystäväsi tietysti tätä ole sitten huomannut.

Vierailija
16/16 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin älyttömän lähellä kaikkea mitä ajattelen ja olen ja ymmärsi ja vetosi ja kuumasi ja oli minun toinen puoliskoni, että en voinut kävellä onneni ohi vaikka taistelinkin pitkään.

Kun sen oikean löytää, se on siinä.

siitä silloisesta miehestäsi ennen tämän paremman löytymistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän