Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luokanopettajat! Mitä luokka-astetta opetatte mieluiten?

Vierailija
20.10.2011 |

Perustelethan, kiitos!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan ikäisiä ja osaavat olla jo koululaisia.

Vierailija
2/10 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

komppaan 3. luokkaa. tällä hetkellä tosin opetan nelosia. Mulla on esi - ja alkuopettajan pätevyys. Olen työskennellyt aikaisemmin 16 v esiopetuksessa. Olen ollut myös alkuopetuksessa opena. Ja tälläkin etkellä opetan myös 5-6-luokkalaisia musassa ja liikunnassa.

Perusteluina 3. luokalle:eivät ole vielä murkkuja, mutta osaavat jo monenlaista...Ja aivan ihanassa iässä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppiaines vielä helpohkoa ja oppilaat "sopivassa" iässä. Vähiten hankalaa.:)

Vierailija
4/10 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastentarhanopettaja? Sinulla on sivuaineena esi- ja alkuopetus ja tämän seurauksena esiopetuspätevyys. Et voi saada alkuopetusPÄTEVYYTTÄ ilman luokanopettajankoulutusta.

komppaan 3. luokkaa. tällä hetkellä tosin opetan nelosia. Mulla on esi - ja alkuopettajan pätevyys. Olen työskennellyt aikaisemmin 16 v esiopetuksessa. Olen ollut myös alkuopetuksessa opena. Ja tälläkin etkellä opetan myös 5-6-luokkalaisia musassa ja liikunnassa.

Perusteluina 3. luokalle:eivät ole vielä murkkuja, mutta osaavat jo monenlaista...Ja aivan ihanassa iässä...

Vierailija
5/10 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syystä, että olen myös aineenopettaja kahdessa aineessa ja tykkään opettaa myös yläkoululaisia. Oikeasti :)

Koen, että olen parempi vähän isojen koululaisten opettajana kuin ihan pienten. On ne 1-2-luokkalaiset kuitenkin NIIN pieniä vielä.

Vierailija
6/10 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehee, taidan olla itse asiassa pätevämpi kuin moni opettaja, sillä minulla on sekä lastentarhanopettajan että luokan opettajan koulutukset takataskussa...Että näillä mennään...

t. Se joka mieluiten opettais kolmosia, mutta kaikki muutkin käy

Vierailija
7/10 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokanopettaja on yhdyssana:=)

Vierailija
8/10 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaassa iässä ja osaavat jo asioita.

Vierailija
9/10 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos alakoulusta pitää valita. Aineenopettajana mieluiten lukiolaisia tai aivan ykkössuosikkina maahanmuuttaja-aikuiset.

Vierailija
10/10 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat vielä lapsia ja innostuneita koulusta, mutta osaavat jo koulun rutiinit ja tavat. Ykköset ovat myös hurmaavia, mutta heidän kanssaan täytyy kaikki aloittaa niin alusta, opettaa perusasiat sekä oppiaineissa että koulun käytänteissä, haastavaa ja voimia vievää, vaikkakin myös palkitsevaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi