Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Genie Bra™ -rintaliivit

Vierailija
20.10.2011 |

Onko kukaan kokeillut? Kannattaako tilata tv-shopista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Genie Brat TV-shopista ja tykkäsin. Kysyin ennen tilausta asiakaspalvelusta saako sovittaa ja palauttaa jos ei sovi ja vastattiin että yksiä saa varovasti sovittaa. On tukevat, itselläni kuppikoko 70C mitta rintojen alta 73cm, paitakoko S-M ja Genie Brat koossa M. Ovat tosi napakat päällä, mutta itse en kyllä tilaisi suurempaa, koska eihän ne tue jos eivät ole napakat, mutta makuasia tuokin.TV-shopilta siis uskaltaa tilata!

Vierailija
2/4 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuterinväriset kaupan päälle mustat ja valkoiset ja vielä toisen musta, valko,puuterisetin samaan hintaan VAIN postikulut maksamalla...

...niin noita saa Lidlistä 2krt vuodessa hintaan 5.99€/kpl!

No Lidlistä ei kyllä saa kuin mustaa, valkoista ja puuteria, eli ei niitä turkooseja ym. lainkaan ;)

Nämä sinun kuvaamasi eivät ole Genie Brat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuterinväriset kaupan päälle mustat ja valkoiset ja vielä toisen musta, valko,puuterisetin samaan hintaan VAIN postikulut maksamalla...

...niin noita saa Lidlistä 2krt vuodessa hintaan 5.99€/kpl!

No Lidlistä ei kyllä saa kuin mustaa, valkoista ja puuteria, eli ei niitä turkooseja ym. lainkaan ;)

Vierailija
4/4 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykästyin todella. Kokeilin ensin työkaverin omia ja sitten tilasin.

Itse olen kokoa 70-75E ja tilasin L koon, ihan hyvältä tuntuu ja napakat on. Tilasin vielä toisen satsin kokoa M jos ois vielä tukevemmat kun tykkään todella napakoista.

Tykkään käyttää näitä töissä ja arkena. Urheiluun tukevemmat on jo kaapissa ja Juhliin laittaisin vähän kohottavammat ja ns. perinteiset kaarituet push up:it. Genie brat on tosi huomaamattomat kuten maisnostavat ja iho ei rullaa makkaroille mulla ainakin toimivat. Ei hankaa kutise jne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi