Onko lapsenne perinyt teiltä jonkun ominaisuuden, jota toivot että ei olisi perinyt
lähinnä ulkonäköön liittyvän? mua harmittaa kun näyttää että meidän tytöstä tulee yhtä lyhyt kuin minusta vaikka mies on pitkä..
Kommentit (13)
eikä siinä haittaa se, että ne ovat vinot vaan se kivulias hoito mikä on edessä. tyttäreni kyllä selviää, ennemmin vinot hampaat kuin joku sairaus.
pinnallistahan tätä on kysellä kuin oikeesti voi periä vakavan sairauden tms..Mutta välillä toivon, että olisivat saaneet enemmän ominaisuuksia mieheltä.
Ai niin ja meillä pojalla superpaksu tukka ja tytöllä ei, myös vanhemmilla näin päin.
ap
mm. kielellisen-ja kirjallisen lahjakkuuden, toisella on vaikeahko dysfasia.
Toinen lapsistamme on perinyt meiltä molemmilta kielellisen-ja kirjallisen lahjakkuuden
:-D
silmäripset kuin minulla. Pojalla on tietenkin tummat, pitkät ja kaarevat ripset, keneltä lie perinyt kun ei isälläänkään ole sellaisia.
poskiontelu, korvatulehduksiin. Lisäksi vartalonmalli on enemmän minulta kuin mieheltä, mikä on sääli. Mies on pitkä ja luontaisesti hoikka. Hiukset ja silmäripset onneksi lapsi on perinyt isältään, samoin kauniin nenän:-)
on perinyt minulta yliliikkuvat nivelet :(
Tuo ryhtihomma on tosiaan semmoinen, että kuulin siitä vanhemmiltani paljon huomautteluja lapsena, mutta kun se oli minusta paljon luontevampaa istua köyryssä kuin suorassa enkä saanut siitä mitään kiputilojakaan silloin. Kun vedin hartiat taakse ja selän suoraan, piti jännittää lihaksia ja se oli niin stressaavaa ja teennäistä...lapsella on nyt sama ikävä ominaisuus. Olen puhunut hänen kanssaan siitä ja sanonut, että pitäisi opetella olemaan suorassa, koska viimeistään aikuisena huono ryhti todennäköisesti aiheuttaa myös erilaisia vaivoja.
Ja hampaat on tosiaan toinen juttu. Eivät meinaa mahtua suuhun tasaisesti, vaan ovat menneet päällekkäin, joten tarvitaan oikomista.
ja määrätietoisuudeen ja tavoitteellisuuden. ;D
(Eli on vielä vahvatahtoisempi jääräpää kuin minä!)
diabetesgeenien periytymisestä ei noin nuorena pysty sanomaan. sitä eniten pelkään
esikoinen tummat silmänaluset ja keskimmäinen on kaunis. Hän on tietenkin poika ja muut tyttöjä.