Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittävin ihmistyyppi: miehensä pikkujouluista stressaava, takertuva pikkuvaimo.

Vierailija
07.11.2005 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joskus havaitsen itsessäni samoja piirteitä,suosiolla vaan niskalaukaus.

Vierailija
2/17 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako ne ukko parat käydä koskaan missään? hoh hoi,epä varmoja vaimoja vissiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka olet niin kade toisten elämälle, että jonkun yksittäisen tarinan varassa yrität kategorisoida toisen säälittäväksi.

Vierailija
4/17 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joka olet niin kade toisten elämälle, että jonkun yksittäisen tarinan varassa yrität kategorisoida toisen säälittäväksi.

Tulihan se jokaisen kotiäidin vakioargumentti, eli KATEUS. Jess, nyt me olemme siis KATEELLISIA niille jotka eivät päästä miestään pikkujouluihin ja joilla ei ole omaa elämää.

*kuolee nauruun*

Vierailija
5/17 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan totta kai kaikkien pitäisi elää ap:n periaatteiden mukaisesti, koska ne ovat oikeita!

Vierailija
6/17 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellään satu olemaan kuvatunlaista vaimoa tai rekisteröityä puolisoa. Vai harmittaisko ap:ta sittenkin, että se Yksi Tietty Myyntipäällikkö ei pääse pikkujouluihin iskettäväksi?

Vierailija
7/17 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) pikkujouluissa örveltävä ukkomies, joka tunkee sormuksen taskuun ja hiki punakalla naamallaan valuen yrittää päästä respan tytön pöksyihin

tai

b) sokeasti mieheensä luottava pikkuvaimo, joka uskoo, että kun on itse tiukassa kunnossa ja antaa miehelle aina kun mies tahtoo, niin mies ei voi pettää. Ja jos joku kertoo että pettää kuitenkin, niin se on vaan kateellisten panettelua.

tai

c)ap:n kaltainen naissovinistikyylä, jonka ainoa tehtävä elämässä on nokkia omaa sukupuoltaan ja kuvitella olevansa jotenkin parempi nainen, jos miehet tykkää.

Vierailija
8/17 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten hermoillaan tuollaisista menoista ja kielletään ja murjotetaan ja kappas, sillä toiminnalla saa aikaan vaan enemmän ongelmia miehensä kanssa.

Vierailija
9/17 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysjärkisillä naisilla on muitakin pohdittavaa kuin miehensä pikkujoulut.

Vierailija
10/17 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ihan oikeasti en voi sietää mustasukkaisia naisia enkä miehiä. ihan totta..tehkää sille itsetunnollenne jotain. antakaa puolisoidenne elää ihmisen elämää ilman iänikuista kiukutteluanne jostain olemattomasta asiasta. mitä enemmän epäilette ja syyttellette sen varmemmin ajatte toisen pettämään. ja se on ihan oikein.sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
11/17 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen, verkkarit jalassa, hiirenhäntätukka (kun miehet tykkää.....), kotona siksi että ei ole ammattia eikä koulutusta, vastailee tänne palstalle joka asiaan " olet kateellinen minulle kun olen kotiäiti" ja joka on itse asiassa tosi säälittävä tapaus. Mene töihin jotta saat jotain tekemistä

*kuolee nauruun*

Vierailija
12/17 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka " satsaa" pikkujouluihin että pääseen kokeilemaan varattuja jos ne vaikka sattuisi lankeamaan????

Vierailija
13/17 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa molemmat mennä sen verran kuin tykkäävät. Mitäs sanot siitä, että mieheni oli toissa viikonlopun tuolla Viron puolella reissussa?

JA itse olen ilmoittanut, että ekan kerran saa pärjätä vauvan kanssa yön yli joulukuussa, kun mulla on duunin (josta olen nyt äitiyslomalla) pikkujoulut, ja saavat silloin mennä anoppilaan koko sakki, että mä saan juhlia rauhassa.

KAtsos pointti ei nyt ollenkaan ollut siinä saako meillä mies mennä vai ei, vaan mua ärsyttää tollaset ämmät, joiden ainoa tehtävä on vahtia kanssasisariaan ja mollata. Jos toisilla on ollut esim. pettämistä pikkujouluissa, niin en ihmettele, jos ei miestä sinne päästä. Itse en toimisi niin, mutta ei se mun mielestä säälittävää ole. Mun mielestä ap:n harjoittama naissovinismi on kaikkein säälittävintä. Ei voi kovin välkky olla jos omiaan morkkaa.

Vierailija
14/17 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että mulla on pikkasen parempi itsetunto kuin sulla, koska mun just ei tarvitse mollata muita naisia. Mua ei kiinnosta miltä muut naiset näyttää tai onko niillä ylipainoa vai ei. Mä kirjoitin edelliseen ketjuun, että meillä mies saa milloin vain lähteä, jos löytää itselleen sopivamman naisen. Parempaa kun ei voi löytää.

Mutta silti ja kaikesta huolimatta mua just ällöttää sinun kaltaisesi naiset, joilla on niin heikko itsetunto, että pitää koko ajan nälviä ja vahtia muita naisia. Ei ihme että ollaan huonossa asemassa työmarkkinoilla ja ylipäätään kaikkialla, kun sinun kaltaisiasi riittää.

PS. Olen töissä yhdessä valtamediassa, pian taas palaamassa äitiyslomalta töihin. Sinäkin olet varmasti kohdannut minun töitäni. Että se niistä sinun välkyistä päätelmistäsi. Naura ihmeessä lisää, sillä on hyvä peitellä omaa epävarmuuttaan. TAi sitten voit kasvaa aikuiseksi naiseksi ja opetella arvostamaan omaa sukupuoltasi.

Vierailija:

Ylipainoinen, verkkarit jalassa, hiirenhäntätukka (kun miehet tykkää.....), kotona siksi että ei ole ammattia eikä koulutusta, vastailee tänne palstalle joka asiaan " olet kateellinen minulle kun olen kotiäiti" ja joka on itse asiassa tosi säälittävä tapaus. Mene töihin jotta saat jotain tekemistä

*kuolee nauruun*

Vierailija
15/17 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

PS. Olen töissä yhdessä valtamediassa, pian taas palaamassa äitiyslomalta töihin. Sinäkin olet varmasti kohdannut minun töitäni. Että se niistä sinun välkyistä päätelmistäsi. Naura ihmeessä lisää, sillä on hyvä peitellä omaa epävarmuuttaan. TAi sitten voit kasvaa aikuiseksi naiseksi ja opetella arvostamaan omaa sukupuoltasi.

ja sinullakin on minun suunnittelema puhelin

Vierailija
16/17 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieheni pikkujouluista stressaava pikkuavovaimo, jolla lähihoitajaopinnot kesken vauvaloman takia ;) Ei vaan oikesti. Kyllä vieläkin säälittävempiä ovat ihmiset jotka ovat patologisia valehtelijoita ja muiden arvostelijoita

Vierailija
17/17 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän näillä uratykeillä ei ole omia pikkujouluja? Tai edes alkeellisinta oikeinkirjoitustaitoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme