Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi ette pue miehiänne kauniisti?

Vierailija
20.10.2011 |

Vaan annatte niillä olla lippalakit päässä joka paikassa, sisälläkin? Tai kauhtunut t-paita?

Tai ne hajalla olevat lenkkari? Tai löysistynyt nahkatakki?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei, se kauhtunut t-paita on oikeasti uusi ja ihan trendikäs. Sen kuuluu olla sellainen.

Vierailija
2/26 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkaa kauhea kiukuttelu kun yritän vetää niitä pitkiä kalsareita sen jalasta.

On joskus jopa uhkaillut piereskelyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee matsi joka aamu päällepukemisesta. Ja se joskus piilottaa ne risaset vaatteet ja lippalakin kuule autoon ja vaihtaa!

Ei piru, nyt kun katson ikkunasta niin tuollahan se ukko taas ottaa jemmasta lakkia ja laittaa päälle. Nyt kuule...! Anteeksi pitää mennä

Vierailija
4/26 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä olimme lähdössä yhden tutun 30-v synttäreille. Mies laittoi päälleen siili-paidan (t-paidan). Minä pyysin että voitko laittaa jonkun siistimmän. Miestä halusi pitää siili-paitansa, koska se oli hänen mielestään hauska ja juhliin sopiva. Eipä tossa sitten paljon muuta voinut tehdä, kun juhlimaan vaan. Että enemmin pitäisi kysyä miksi naiset menette kimppaan sellaisten miesten kanssa, joiden vaatemaku on kammottava ja joilla ei ole mitään väliä mitä päälleen laittavat. Minulle muuten niin mukava mies että en anna tuon häiritä. Toivon vain että muut ihmiset ympärillä tajuavat, että mies valitsee vaatteensa itse ja se mitä hänellä on päällään, on hänen päätöksensä. (ja hänen häpeänsä, jos joku niin ajattelee)

Vierailija
5/26 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies on nyt tullut sellaiseen kehitysvaiheeseen, että opettelee tekemään itsenäisiä päätöksiä. Annan yleensä kaksi vaihtoehtoisia, esim. siniset ja punaiset sukat, joista saa valita. Sitku tää onnistuu kunnolla ilman uhmakohtausta, niin saa valita esim. keltaisen ja vihrän solmion välillä. Pitäis varmaan hankkia kaikki sen vaateet vain kahta väriä, niin sopis paremmin yhteen.

Vierailija
6/26 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan äärimmäisen harvoin noin pukeutuneita miehiä. Lippalakkia ei taida kukaan enää edes pitää.

Missä ap oikein asut ja millaisissa piireissä liikut? Pakko kysyä tuon kuvauksesi perusteella.

Vierailija
7/26 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla ollaan yhdessä katsottu kivat työvaatteet valmiiksi. Arvaa vaan kelpaako ne enää aamulla! Ei, herra menee ja tyhjentää vaatekaapin lattialle ja penkoo ne lempiverkkarit ja Simpson-paidan ja haluaa laittaa ne. Mä yritän nätisti ensin houkutella, että etkö kuitenkin laittais tätä kivaa sinistä pukua ja nättiä kukallista kravattia, mutta ei.

Siinä ei puhe eikä houkuttelu auta. Herra vaan heittäytyy lattialle veltoksi ja rimpuilee, arvaa kuinka vaikeaa sellaista on väkisin pukea! Ollaan yritetty palkitsemistakin, jääkaapin ovessa on tarralista, yhdestä onnistuneesta aamusta saa yhden kaljan, kun on 10, saa pildeä. Välillä vaan tuntuu ettei lahjat ole tarpeeksi kiinnostavia kun ei meinaa muistaa.

Olisko apuja miten tällaisen kanssa voisi toimia paremmin?

Vierailija
8/26 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keikari kuin nuorempana. :)

Minullekin tuo ihania vaatteita ulkomailta.

Vierailija
9/26 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies on nyt tullut sellaiseen kehitysvaiheeseen, että opettelee tekemään itsenäisiä päätöksiä. Annan yleensä kaksi vaihtoehtoisia, esim. siniset ja punaiset sukat, joista saa valita. Sitku tää onnistuu kunnolla ilman uhmakohtausta, niin saa valita esim. keltaisen ja vihrän solmion välillä. Pitäis varmaan hankkia kaikki sen vaateet vain kahta väriä, niin sopis paremmin yhteen.

Toi on hyvä. Ei liikaa vaihtoehtoja. Ei saa kysyä että "mitä haluat laittaa päälle?", vaan "kumman näistä haluat?" Miehelle tulee onnistumisen kokemus ja illuusio vaikuttamismahdollisuudesta. Kaikki ovat onnellisia.

Vierailija
10/26 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan äärimmäisen harvoin noin pukeutuneita miehiä. Lippalakkia ei taida kukaan enää edes pitää. Missä ap oikein asut ja millaisissa piireissä liikut? Pakko kysyä tuon kuvauksesi perusteella.

vai kuljetko sinä silmät kiinni ulkona ja avaat ne siellä piireissäsi? =D

Vierailija
11/26 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan äärimmäisen harvoin noin pukeutuneita miehiä. Lippalakkia ei taida kukaan enää edes pitää. Missä ap oikein asut ja millaisissa piireissä liikut? Pakko kysyä tuon kuvauksesi perusteella.

vai kuljetko sinä silmät kiinni ulkona ja avaat ne siellä piireissäsi? =D

kyllä näe avauksessa kuvatun näköisiä miehiä muuten kuin pari pultsaria silloin tällöin.

Vierailija
12/26 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä näkyy!

Vierailija
13/26 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on hyvä. Ei liikaa vaihtoehtoja. Ei saa kysyä että "mitä haluat laittaa päälle?", vaan "kumman näistä haluat?" Miehelle tulee onnistumisen kokemus ja illuusio vaikuttamismahdollisuudesta. Kaikki ovat onnellisia.

Mies niinku kokee itsensä hyväksi.

Ja nyt mä meen ratsaamaan sen lippalakit, koska kohta pitäis olla pipoaika. Huoh, taas alkaa se aika, kun pitää joka aamu sanoa ja laittaa vielä tekstari perään, että "muista ottaa pipo pois töissä ennenku pomo tulee".

Vierailija
14/26 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksia täällä. Kiitos teille vaimot kun piristätte päivää.

Vierailija
15/26 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies: Missä mun lempi t-paita on?

Vaimo: Pesussa

Mies: Ei se ollut kai likainen?

Vaimo: Oli se, on jo muitten likaisten alla.

Mies: Mitä mä laitan päälle sitten?

Vaimo: Se uusi kauluspaita taitaa olla

kaapissa käyttövalmiina..

Lippalakit voivat hävitä, pipot kutistua pesussa..

:)

Vierailija
16/26 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on tuo vaimo joka ei osaa pukeutua ja yhdistellä vaatteita. Ei mitään värisilmää :|

vm 74m

Vierailija
17/26 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pikkuhiljaa hävittänyt ne t-paidat ja nahkatakinkin - ja ostanut tilalle vain sellaisia, että on ihan sama, mitkä valitsee, aina onnistuu.

Meillä kun minä ainoastaan käyn vaatekaupoissa, onneksi mies ei edes halua sinne mukaan, niin valinnat onnistuvat silloin aina.

Nyt vähän aikaa sitten kävi kyllä niin, että mies löysi lidl -reissunsa yhteydessä sinisen fleecen, johon ihastui. Ja tämä fleece niskassa viilettää nyt menemään.

Todennäköisesti minulle tulee käymään "vahinko" pyykinpesun yhteydessä ja fleece tulee tuhoutumaan. Hankin tilalle sitten jonkun sopivamman ;o)

Mies saa onnistumisenkokemuksensa vaatekaapillaan ja valinnoissaan, kunhan huolehdin kaapin sisällöstä rautaisella otteella ja oveluudellla....

Vierailija
18/26 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOtain edistystä on tapahtunut, mutta vielä on pitkä matka huipulle. Vituttaa kun mies on hyvännäköinen jos pukeutuisi muodikkaasti, mutta taantuu mun silmissä ainakin huonolla pukeutumisellaan....

Yleensä syy minkätakia vastustaa uusia vaatteita tai muiita uusia juttuja pukeutumisessa on tämä:

"Se on ihan homoa!"

Homoa on ollut v-aukkoiset t-paidat, homoa on ollut siisti villakangastakkia... you name it...

Vierailija
19/26 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri niinkuin haluaa!! Niinhän minäkin teen!

Vierailija
20/26 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osaa pukeutua tyylikkäästi. Ei tarvitse olla miehelle äiti.