painot bodypumpissa (79)
ei ole vähään aikaan ollutkaan, mutta millä painoilla vedätte (yhteensä molemmissa päissä) bodypumpissa ja vaikka tässä uusimmassa eli 79:ssä. Mulla hiukan vaihtelee, joskus teen jaloilla enenmmän ja joskus käsillä
1: 5-7kg
2: 17-20 kg
3. 10 kg
4. 12 kg
5. 7 kg ja 5kg
6. 7-9 kg
7. 5-10 kg
8. 2 x 3kg, sitten 5kg tangossa
haluaisin nostaa noita vielä hiukan, selkää voisin tässä ohjelmassa kokeilla 15kg...
Kommentit (14)
on yksi syy miksen ole vielä pumppiin rohjennut mennä (vaikka muilla tunneilla käyn paljon) kun olen lukenut miten siellä kilpaillaan kuinka kovilla painoilla kukakin pystyy tekemään.... =/
Tottakai säännöllisesti käyvät katsovat, mitä muut laittaa ja sen verran yksinkertaista pumppi on että on aikaa katsoa. Mutta: onhan hyvänen aika ihmisillä muutakin elämää kuin pumppitreeni ja se on inhimillistä. Mistä minäkin voin aina tietää, kuka on ollut juuri flunssassa ja on pakko ottaa vähän iisimmin.:)
Yleensä itse katson myös, laittavatko ihmiset OMAT maksimipainonsa, joutuuko vähän irvistämään vai ei, tekeekö siellä ihmiset tosissaan treeniä. Se on ainakin itsestäni innostavaa katsoa, että treenataan tosissaan, kuin se, millä painoilla tehdään. No tietysti silloin kun kävin säännöllisesti niin tottakai ihmetyttää sellainen kävijä, joka käy säännöllisesti, eikä koskaan kokeile lisätä painoja vaan aina tekee alta oman rimansa.
En ole tehnyt tuota uutta ohjelmaa, mutta laitan painot, joilla olen tehnyt viimeksi.
1. 7kg (9kg)
2. 20 kg
3. 10 kg
4. 15 kg (17kg)
5. 7 kg (9kg)
6. 7 kg (9kg)
7. 15 kg
8. 2 x 3kg
Käyn bodypumpissa enää silloin tällöin ja lihaskuntoa on tullut ylläpidettyä salilla, sen vuoksi tiedän, että jotkut painot toimii kyllä, vaikka pumppitaukoa oliskin. Sulkeisiin laitoin painot, jotka tiedän olevan mahdolliset saavuttaa, jos vaan jaksaa käydä muutaman kerran.
Viime kerralla oli pakko luovuttaa, ja tehdä selkä 15 kilolla. Olen vuosia tehnyt selän 17 kg:lla. Tosin on siinä välillä haastetta ollut..
Askelkyykkyä teen myös ilman painoa, pyrin vaan sit menemään mahd. syvälle. Itsellä toimii hyvin ilman painoakin askelkyykky.
Mun mielestä kyllä pystyt lisäämään painoja, eihän tuosta painonlisäyksestä kasva lihasmassa.
1. 10kg
2. 25kg
3. 15kg
4. 15kg
5. 10-12kg
6. 10-12kg
7. 20kg
8. 10kg ja puntit 3kg
Mutta olen käynyt kauan ja seuraavaksi pitäisi nostaa, kun ei näillä enää tule tulosta.
lämmittely 10
hauis 10
ojentaja 12
pakara 17
kyykky 20
selkä 15
rinta 10
olka 7
on ihan hullut painot, olen niin kateellinen!!! Kysylen, kun normaalisti pumpissa teen suurin piirtein suurimmilla painoilla mitä näen. No miehillä on usein enemmän, ne myös usein hyytyy kesken kaiken :)
Ihailtavaa, jos selkään saa 15kg kun on ollut niitä power press-sarjoja tässä jonkin verran. Itse hyydyn 10 kg:ssa niihin..
Tavoiteltavaa on siis. Hienoa, että naisissa on habaa (kestävyyttä!)
ap
Lämmittely 10 kg
Reidet 22 kg
Rinta 12 kg
Selkä 15 kg
Ojentaja 10 kg (4 kg käsipainot jos niitä tarvitaan)
Hauis 10 kg
Askelkyykky 15 kg
Olkapäät 4 kg käsipainot
minkälaisia sarjoja tehdään? Onko kyykyt syviä vai pyllistyksiä... Siinä on vissi ero.
Lämppäri: 10
Kyykyt: 20
Rinta: 15
Selkä: 15
Ojentaja: 12
Haba: 9-10
Olkapäät: neljän kilon irtopainot ja 7 tangossa
Askelkyykyt vaihtelee hirmuisesti ohjelman mukaan.
Mitä olen muiden painoja vilkuillut, niin kyllä nämä minun painoni meidän salilla on sieltä suurimmasta päästö - siis naisilla. Moni mies toki tekee kovemmin.
T. 160 cm, 54 kg
on yksi syy miksen ole vielä pumppiin rohjennut mennä (vaikka muilla tunneilla käyn paljon) kun olen lukenut miten siellä kilpaillaan kuinka kovilla painoilla kukakin pystyy tekemään.... =/
Ja aloittelijoita kehotetaan käyttämään pieniä painoja ja opettelemaan liikeradat ensin. Tosin jotkut liikkeet ei toimi liian pienillä painoilla.
tällähetkellä aika vähän. en pääse pumppaamaan usein ja minulla oli melkein vuoden tauko, raskauden takia.
enintään 7kg yhteensä. keskityn siihen että jaksan tehdä liikkeet kunnolla ja loppuun saakka.
Kyllä meidän salilla jokainen keskittyy ihan vaan siihen omaan treeniin.
lämppäri 10 kg
kyykky 25 kg
rinta 15 (18) kg
selkä kuten rintapainot
ojentajat 12 kg
hauis 10 kg
askelkyykky 18 kg
hartiat teen 3 kilon käsipainoilla.
Jotkut tekee miedän porukassa rintaa ja selkää 20 kilolla, kyykkyjä 30:lla (siis naiset). En ole itse "uskaltanut" vielä kokeilla :)
se mitään pahaa "kilpailua" ole. On kiva katsoa mitä muut laittavat tankoonsa :) Ja mitä väliä vaikka joku omassa mielessään jotain kilpailua pitää? Aika monella kuitenkin se 10kg on maksimi. Tee oma harjoittelus äläkä välitä muista.
Mulla alkaa 20kg kyykyssä tuntuu selässä jo vaikka jalat jaksais...
ap