Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miehelläni ei kun yksi ystävä.Sukuunkaan ei juuri yhteyttä.
19.10.2011 |
Olen vähän huolestunut mieheni puolesta.Käydään vaan mun sukulaisilla.Mulla aika monta omaa ystävää.Mitä jos erotaan jääkö mieheni lähes yksin.Mieheni on kova puhumaan, mutta ystävien vähyys ihmetyttää.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Onko perheessä ollut jotakin vaikeuksia jonka vuoksi mies ei halua pitää yhteyttä? Lapsuudenaikaiset traumat voivat toki selittää myös kavereiden vähyyttä.
Toisaalta, jotku vaan on sitä erakko-postimerkinkeräilijä-tyyppiä.