Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiivasta asiaa!!! Ei helpota millään!

Vierailija
19.10.2011 |

Antibioottien takia sain elämäni ensimmäisen kunnon hiivan. Jätin tarkoituksella kaksi viimeistä antibioottia ottamatta koska en enää jaksa tätä helvettiä. Eilinen oli jo ihan normaali päivä (illalla otin siis viimeisen tabun) mutta tänään on taas valuttanut juoksevaa valkovuotoa (siis ihan maidonvalkoista) koko päivän. Mitään kutinoita tms. ei ole.

Olen vielä kaikenlisäksi raskaana niin sekin varmasti vaikuttaa asiaan, mutta onko toi vuoto merkki että hiiva tulossa taas takaisin vai mitä ihmettä..? Tosiaan ensimmäinen kunnon hiivatulehdus jossa kutinat ja kaikki niin oon vähän ihmeissäni täällä :)

Niin ja lauantaina kävin ostamassa Canesten Combin ja siinä ollut rasva auttoi kyllä heti kutinaan!! Pitäiskö käydä ostamassa toinen tabletti vai seurailla vaan? Mulla olis kyllä kaapissa lääkärin kirjoittamaa Flagyl Comp. - nimistä lääkettä, mutta se on vissii vähän siinä ja siinä saako sitä käyttää raskauden aikana... Sitä siis kirjoitti lääkäri joskus kesän alussa kun mulla joku tulehdus oli, mutta ei mitään oireita kuitenkaan.

No mut ehkä tää helpottaa pian kun en niitä antibiootteja enää syö!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antibioottikuuria ei saa jättää kesken! Juuri tuolla tavoin syntyy niitä superbakteereita, joihin ei mitkään antibiootit tehoa...

Varmista teratologisesta tietokeskuksesta lääkkeen sopivuus raskaana olevalle, googlaa yhteystiedot, sinne saa soittaa ihan yksityinen ihminenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä