Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Homeopatia ummetukseen?

Vierailija
19.10.2011 |

Osaisiko joku homeopatiaa tunteva neuvoa minulle homeopaattisen tuotteen joka auttaisi 6-vuotiaan ummetusta/laiskaa vatsaa? Odotamme homeopaatille pääsyä, mutta nyt haluaisin "pahimpaan hätään" kokeilla jotain.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liuotin tänään juuri 1,5kk ikäiselle vauvalle ummetuksen takia yhden rakeen Nux vomicaa. Ummetusta oli kestänyt 2vrk, rae auttoi tunnissa! Suosittelen

Vierailija
2/6 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile mieluummin laksoberonia (vai mikä se nyt olikaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä palstalla homeopaattisia neuvoja. Uskoakseni nämä mammat ovat antibioottifaneja! H-neuvot tulee aina ottaa koulutetulta sellaiselsta etenkin kun lapsista kyse!

Voit kylläkin myös soittaa Hakaniemen apteekkiin ja pyytää keskuksesta homeopuolelle. Antavat sulle hyviä neuvoja ja lähettävät pillerit postissa.

Kysy samalla aivan loistava matolääke tulevaisuutta varten. Olen kuullut et madot leviää kovastikin lapsilla.

Vierailija
4/6 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki tavallisen apteekin tuotteet on kokeiltu. Syystä tai toisesta eivät auta, eivät sovi tms.

Olen kokeillut itselleni homeopatiaa, kylläkin aivan toisenlaiseen vaivaan. Auttoi hämmästyttävän hyvin.

Ja jos ei auta, niin ei siitä haittaakaan lapselleni ole.

Vierailija
5/6 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelen tuonne Hakaniemeen.

Vierailija
6/6 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelee ilmeisesti laktuloosia ensilinjan lääkkeeksi. Ei juurikaan haittoja.