Miesten vuoro ---> vehkeet esiin!
Nyt naiset on laittaneet pilluistaan ja tisseistään kuvia tänne foorumille, joten nyt olisi miesten vuoro linkittää kuvia OMISTA vehkeistään! Kuka uskaltaa aloittaa!
Kommentit (1182)
eipä tuolla tissiketjussa montaakaan kuvaa ollut ja osa niistä imetty netistä
Ja jos ukot ei itse niitä tänne laita niin mammoille kodakit käteen!!
tuu ennemmi tänne kattoo ku itsetyydytän :O
Minä tiedän jo, että olen normaali.
t. Äijä.
Minä tiedän jo, että olen normaali.
t. Äijä.
sille, että miehet paljo järkevämpää sakkia! :) mitä tuota omaa yksityisyyttä alkaa netissä levitellä, mielestäni se on aika sairasta..
ja mikä pettymys kun ei ollut yhtään kuvaa...
t: yksi pettynyt...
Seksipalstalla oli jo parin rohkean miehen ketju, mutta se poistettiin =(
Miksi naiset saavat esitellä pillua ja tissejä, mutta miehet ei omia sukukalleuksiaan! Syrjintää!
Sitä ollaan niin "journalistia", mutta kun pitäisi laittaa "kovat piippuun", niin eipä vaan ilmesty. :(
meidän olisi hyvä vertailla, että onko oma mies normaali, jos laittaisit normaalistasi kuvan nähtäväksi. Ei siihen nimee ja osoitetta tarvii laittaa..
Ehkä ymmärrät, että siitä puuttuu ikäänkuin se yhteys tähän palstaan. Siksi ne poistetaan.
Hiukkasen vaikeaa on esittää, miten synnytys ja imetys olisi vaikuttanut siihen miehen penikseen.
Ehkä ymmärrät, että siitä puuttuu ikäänkuin se yhteys tähän palstaan. Siksi ne poistetaan.
Entäs tuo eläinseksi ketju? Synnyttääkö mammat apinoita vai miksi sitä ei poisteta?
Kyllä näitä ketjuja poistellaan ilman minkäänlaista järjellista syytä....
Kyllähän ne aina murehtivat, että onko vehje sopivan kokoinen. Ja näin naisena, mä en tiedä, onko mun miehen vehje normaalin kokoinen vai pieni. Itse pidän sitä pienehkönä, mut vakuullelen miehelle sen olevan mielestäni normaali. Olisi kiva tietää, että minkä kokoisia muilla miehillä on.
Tämä epävarmuutesi ei kyllä netissä ratkea, se on ihan varmaa.
Kyllähän ne aina murehtivat, että onko vehje sopivan kokoinen. Ja näin naisena, mä en tiedä, onko mun miehen vehje normaalin kokoinen vai pieni. Itse pidän sitä pienehkönä, mut vakuullelen miehelle sen olevan mielestäni normaali. Olisi kiva tietää, että minkä kokoisia muilla miehillä on.
Onhan se jo kärsinyt. Yksi lapsi tehty ja toinen tuolloillaan. Kehtaako moista edes näytellä? Näyttää ihan läkähtyneen kamelin kieleltä.
Mikäpä olisi sopivin esittely asento. Lepo, nousuhumala vai taisteluasento?
Tämä epävarmuutesi ei kyllä netissä ratkea, se on ihan varmaa.
Saahan sitä aina yrittää.. :)
kyllä minä tähän kullini ekana rohkeana linkkaisin mutta en osaa. mistä mahtaa tapahtua
Sen verta monta helppoa skuuppia on täältä nykästy, että pikku kontribuutio olisi paikallaan. Miksei isokin.. :)